کد خبر : 1574581 | 17 آذر 1397 ساعت 17:39 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیف‌الله‌پور: ۴۵ دقیقه فقط فحش شنیدیم

مدیر تیم فوتبال بادران تهران توضیحاتی درباره حواشی دیدار امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک ارائه داد.

سیف‌الله‌پور: ۴۵ دقیقه فقط فحش شنیدیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های لیگ یکی آلومینیوم و بادران تهران در حالی امروز با تساوی یک بر یک در ورزشگاه امام خمینی اراک به پایان رسید که در جریان نیمه دوم و پس از پایان مسابقه حواشی زیادی به همراه داشت و موجب تنش و درگیری بین تماشاگران هم شد.

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم بادران در این باره عنوان کرد: از نظر فنی، مسابقه بسیار خوبی بود و دو تیم به معنای واقعی فوتبال بازی کردند، اما وقتی میثم آقایی بازیکن آلومینیوم روی میثم مجیدی خطا کرد که جای استوک او روی بدن بازیکن ما نیز هست، داور کارت زرد دوم را به او نشان داد و از زمین اخراج کرد؛ همین اتفاق موجب شد تا تماشاگران آلومینیوم شروع به فحاشی کنند.

او ادامه داد: با وجود اینکه نرده‌هایی مقابل تماشاگران ما بود، اما هواداران آلومینیوم به سمت طرفداران بادران حمله‌ور شدند و الان هم یک ساعت و نیم از بازی می‌گذرد، تازه توانستیم از ورزشگاه خارج شویم.

 

مدیر تیم بادران اضافه کرد: از نظر فنی بازی بسیار خوبی مشاهده کردیم ولی جالب نبود، وقتی تیم مساوی کرد، این اتفاقات بیافتد؛ از دقیقه ۴۵ به میثم مجیدی و بنده فحش ناموسی دادند؛ چرا؟ دلیل‌اش چه بود؟ مگر چه اتفاقی افتاد که این کار را کردند؟

 

سیف‌الله‌پور درباره شکسته شدن شیشه ماشین او ابراز کرد: اتوبوس و ماشین دیگری با لوگو بادران در ورزشگاه اراک بود ولی به هیچکدام از آنها آسیبی نرسید؛ عده‌ای ماشین من را می‌شناختند و دادند که شیشه آن را بشکنند؛ مشکلی ندارد، فدای سر بادران ولی آنهایی که این کار را کردند، تماشاگرنما هم نبودند چون بیش از ۲۰۰ ماشین در آنجا بود ولی فقط به ماشین من آسیب زدند؛ نیروی انتظامی کجا بود؟ ما در جلسه قبل از بازی گفتیم با ۱۰ نفر نیروی انتظامی نمی‌شود این دیدار را کنترل کرد ولی فقط در آخر مسابقه نیروی انتظامی بیشتری اضافه شد که دیگر فایده‌ای هم نداشت.

 

دیدگاه‌ها