کد خبر : 1574587 | 17 آذر 1397 ساعت 18:05 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

منتقدانم رفقای 40 ساله من هستند

طاهری: باقری خوب بود، عالی شد

مربی استقلال می گوید کسانی که از او انتقاد می کردند هرگز نمی دانستند تمام برنامه تمرینی را شفر می دهد.

طاهری: باقری خوب بود، عالی شد

بیژن طاهری در این باره به "ورزش سه" گفت: ما برنامه تمرین هایمان زیر نظر آقای شفر است. ایشان صبح روی تابلو برنامه تمرینی را می نویسد و کسی نمی تواند از خودش تمرین بیاورد. به نظر من تمرین ایشان پیشرفته است. از پارسال همینطور است و حتی به آقای ساناک خودشان برنامه می دادند و اینطور نبود کسی خودش تیم را تمرین بدهد.


او در مورد این که شاید فشار رویش به دلیل این است که در ایران مربی های خارجی بها نمی دهند هم گفت: من در این سال ها که کار کرده ام همیشه مربی خارجی نبوده است. من 5 سال با آقای  کاظمی، همایون شاهرخی، مایلی کهن و  تقوی کار کردم. در تمام تیم ها همه تلاشم را کرده ام که بهترین باشم.  تمام این کارها که در چند سال انجام دادم خدمت به تیمی است که در آن بوده ام .دنبال حاشیه نیستم و صادقانه کار می کنم.

 

مربی استقلال در مورد انتقادهایی که به حضور او در کادرفنی می شود هم گفت: خیلی ها می گفتند طاهری نمی تواند کمک کند و من حرفی نزدم. یکی از کسانی که به من انتقاد می کند،  همان آدم یک روز پاییزی که من با یک پیراهن آستین کوتاه سر تمرین رفته بودم، یک دست گرمکن به من داد تا سردم نشود، به حرمت همان گرمکن چیزی نگفتم. هرموقع صلاح باشد هستم و هر موقعی که نباشم دعا می کنم و حرفی نمی زنم. تمام آبروی من از استقلال است و من مدیون این تیم هستم و هرگز کاری نمی کنم که به ضرر تیمم باشد. من پولی از فوتبال در نیاوردم ولی همه اعتبارم از استقلال است.


طاهری در مورد تمرین های فشرده ای که برای حل مشکل شوت زنی فرشید باقری در نظر گرفت هم می گوید:  من فرشید باقری را چند سالی بود می شناختم، احساس می کردم فرشید با این که بازیکن خیلی خوبی است، ولی کمبود هنر شوت زنی دارد. هافبکی که به این کاملی است چرا نباید شوت زنی بلد باشد؟  من 40 ساله با مربی های بزرگی کار کردم، من به باقری یاد دادم و او هم به بازیکنان بعدی یاد می دهد و این یک افتخار بزرگ برای من است.


مربی استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال می گوید: استقلال نیم فصل دوم صدر جدول می آید. از نظر روند می گویم و بازیکنانی که در نیم فصل دوم اضافه می شوند. همین 3 مصدوم ما برگردند اوضاع خیلی بهتر می شود و تازه اگر آقای شفر صلاح بدانند می توانیم خریدهای جدیدی هم اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها