کد خبر : 1574767 | 18 آذر 1397 ساعت 12:13 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اوئسکا - رئال مادرید

رئال مادرید امشب به مصاف تیم قعر جدول لالیگا خواهد رفت تا به تعقیب بارسا و دیگر رقبا در صدر جدول ادامه دهد.

پیش بازی اوئسکا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری پس از نتایج خوبی که کسب کردند، مقابل ایبار متحمل شکست شدند ولی پس از آن بازی، 3 دیدار دیگر مقابل والنسیا، رم و ملیه برگزار کردند که در هر سه دیدار موفق به کسب 3 امتیاز بازی شدند. سپیدپوشان تا به اینجا، 23 امتیازی هستند و در رده پنجم جدول قرار دارند ولی با کسب پیروزی در بازی امروز، می‌توانند به رده چهارم صعود کرده و اختلاف 5 امتیازی با بارسلونا را حفظ کنند. رئال در 6 بازی اخیر خود در لالیگا، 3 شکست و 3 پیروزی به دست آورده که آمار خوبی به حساب نمی‌آید. با این حال، نتایج نزدیک صدرنشینان و لغزش های متعدد آنها باعث شده تا رئال با وجود این شکست‌ها از رقبا عقب نیفتد و همچنان شانس رقابت داشته باشد.

 

 

1361167

 

 

در آن سو اوئسکا با کسب تنها 1 برد در این فصل، با 7 امتیاز در رده بیستم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 شکست و 2 تساوی به ثبت رسانده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. از همین رو انتظار نمی‌رود بتوانند مقابل رئال مادرید کار خاصی از پیش ببرند.

 

رئال برای این بازی، ناچو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و حضور کاسمیرو و تونی کروس مشخص نیست. در آن سو، لوئیسینو، روبن سمدو، آلکس گایار و کارلوس آکاپو به علت مصدومیت تیمشان را همراهی نخواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1361902

دیدگاه‌ها