کد خبر : 1574868 | 18 آذر 1397 ساعت 18:44 | 162.5K بازدید | 0 دیدگاه

تا لحظه آخر به بازگشت امیدوار بودیم

برانکو: فغانی جزو چهار داور برتر جهان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی در اصفهان به تمجید از قرمزپوشان و اراده آنها پرداخت.

برانکو: فغانی جزو چهار داور برتر جهان است

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان درباره این دیدار گفت: وقتی آقای قلعه نویی را دیدم، به او گفتم که افتخار است سرمربی سپاهان و پرسپولیس باشیم و همچین بازی و دربی را با چنین فضایی برگزار کنیم. در واقع این ها بازی هایی هستند که ما به خاطر آن زندگی و کار می کنیم و در ورزش هستیم. موضوع مهم این است که این بازی زیبا را دیدیم که هر دو تیم می خواستند برنده باشند. من به تیمی که دارم افتخار می کنم. همچنین هواداران به خوبی ما را تشویق کردند. بچه های ما شخصیت و اراده یک تیم برنده را نشان دادند. به خودمان اعتقاد داشتیم و جنگیدیم و در دیداری به میدان رفتیم که در شهر اصفهان و برابر یکی از بهترین تیم های ایران بود.

 

وی در ادامه صحبت های خود افزود: یک بار دیگر تبریک فراوان به بازیکنان پرسپولیس می گویم و به این تیم، به کار آنها و تمام نتایجی که کسب کردند افتخار می کنم.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به عدم شرکت در نشست خبری دیدار با ذوب آهن در لیگ هفدهم و سیرک خواندن نشست خبری به دلیل اشتباهات داوری، گفت: منظور شما را متوجه نمی شوم.


خمارلو در واکنش به این موضوع اضافه کرد: احتمالا در ترجمه این موضوع اتفاقی رخ داده است. ایشان همواره به خبرنگارها احترام خاصی می گذارند و می گویند هواداران، تیم ها و رسانه ها سه بخش فوتبال هستند. البته من به خاطر ندارم اما بحث درباره اتفاقات داخل زمین بود.


برانکو در ادامه صحبت های خود گفت: من کجا این حرف را زدم؟ من گفتم نمی خواستم با حضور در نشست خبری، به سیرک داخل زمین مشروعیت بدهم. آیا تا به حال به کسی از خبرنگاران توهین کرد؟ این در واقع درباره وضعیت بازی و زمین بود و من زمین بازی را تشبیه کردم. از شما عذر خواهی می کنم که نزدیک 10 ماه یا کمتر این موضوع را نزد خودتان نگه داشتید.


من در این باره صحبت کردم و اشاره من به بازی با ماشین سازی و مردود شدن گل صحیح ما بود و همچنین درباره دیدار با سایپا صحبت کردم. همیشه گفتم سپاهان در 10 سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته است و ما در ایران سه دربی با استقلال، تراکتورسازی و سپاهان داریم و همینطور گفتم که قلعه نویی دوست من است و با بازیکنان جدید تیم خود را تقویت کرده و می تواند مدعی قهرمانی باشد. رقبای ما برای قهرمانی استقلال، سپاهان و تراکتورسازی خواهند بود و البته پدیده نیز در این رقابت است و نمایش های خوبی داشته است. نمی دانم چه حرفی از من درباره سپاهان دیدید و من درباره ذوب آهن صحبت کردم زیرا تجربه بدی داریم. در 3-4 سال اخیر پرسپولیس بیشترین ضرر را از داوری کرده است و ما فقط می خواهیم داوری عادلانه باشد. فغانی امروز نشان داد که چرا در جمع 4 داور برتر جهان است و نشان داد چرا چنین جایگاهی دارد. اگر بازی را می باختیم، نظر من همین بود.


برانکو در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: شما امروز بازی ما را آنالیز کنید. نیمه دوم سپاهان از وسط زمین جلوتر نیامد. طبیعی است که بعضی از بازیکنان ما خسته هستند زیرا بیشترین تعداد بازی ها را داشتند و امروز می توانستید بفهمید ما از نظر بدنی آماده هستیم یا نه.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتقاد خبرنگاری از صحبت های او درباره داوری در دیدارهای قبلی، بیان کرد: آن صحبت ها کجا نشان داده شد؟ من 3-4 سال اخیر را گفتم و چرا باید دنبال بهانه باشم؟ نیامدم که باخت خود را در نشست خبری توجیه کنم. ما هیچ وقت بهانه ای نداریم.


خبرنگار در ادامه سوال های خود برانکو را متهم به فرار رو به جلو در نشست های خبری کرد که برانکو گفت: شما اصلا صحبت های من را می خوانید؟ مطمئنم نه. ما چه زمانی به دنبال فرار رو به جلو بودیم؟ ما حتی وقتی خسته بودیم هم به دنبال نتیجه گرفتن بودیم. همه بازیکنان ما می دانند که با 21 مسابقه، خسته می شوند.


او ادامه داد: نتیجه همیشه واقعیت است. امروز برابر بهترین تیم ایران بازی می کردیم و بازی امروز ما یکی از بهترین نمایش های ما بود. تمام عناصر مسابقه کیفیت ما را نشان می دهد. از لحاظ بدنی، ذهنی، شخصیتی و همه عوامل ما خوب بودیم و به بازیکنانم تبریک می گویم.


برانکو در پاسخ به این سوال که طارمی تا چه اندازه برای بازگشت شانس دارد، گفت: ایشان بازیکنی در لیگ قطر است و من نمی دانم از او راضی هستند یا نه. من این اخبار را دنبال نمی کنم و تماسی هم نداشتم. مهدی طارمی ملی پوش است و شاید بهترین مهاجم ایران باشد. دو سال در تیم ما بهترین بازیکن و آقای گل بود اما این موضوع که شما می گویید، فقط به من و باشگاه مربوط نیست. به خود ایشان و باشگاهش نیز مربوط است.


سرمربی پرسپولیس با تمجید از شجاع خلیل زاده و اعلام این موضوع که او مصدومیت شدیدی دارد، گفت: شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان مهم ما است و او یک کیفیت خوب در سر زنی در حملات دارد که این موضوع را فصل گذشته و امسال نشان داد. او سال گذشته در تهران به سپاهان گل زد. متاسفانه شجاع خلیل زاده از گردن و کمر مشکل دارد و من واقعا به او تبریک می گویم و تشکر می کنم که امروز با همه درد بازی کرد. عملا کل نیم فصل را با مصدومیت بازی می کرد. بازیکنی که  200 درصد توان برای ما، هواداران، خانواده و باشگاه می گذارد.

دیدگاه‌ها