کد خبر : 1575213 | 20 آذر 1397 ساعت 08:57 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند با سیمایی جدید در موناکو

بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی 2-1 بر شالکه در دربی شمال آلمان امشب در لیگ قهرمانان به مصاف موناکو می‌رود.

دورتموند با سیمایی جدید در موناکو

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند امشب در آخرین روز مرحله‌ی گروهی رقابتهای چمپیونزلیگ به مصاف موناکوی فرانسه می‌رود. موناکویی که در فصل جاری با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده و تا اینجا در لوشامپیونا از 16 بازی تنها موفق به کسب 3 پیروزی شده است.

 

 

اگر کلوب بروژ بتواند مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شده یا یک تساوی بدست بیاورد، پیروزی بوروسیا دورتموند برای کسب مقام اول گروه توسط این تیم کافی خواهد بود. دورتموند که صعودش به مرحله‌ی حذفی از هم‌اکنون قطعی شده است به احتمال زیاد با ترکیبی به شدت متفاوت از ترکیب معمولش به مصاف موناکو خواهد رفت.

 

1362452

 

چند بازیکن مهم و کلیدی دورتموند به همراه تیم به موناکو سفر نکرده‌اند از جمله مارکو رویس، توماس دلینی، لوکاس پیشک، جیدون سانچو و اکسل ویتسل. لوسین فاور سرمربی سوئیسی دورتموند به این ستاره‌ها استراحت داده و در نتیجه بسیاری از دیگر بازیکنان دورتموند که اخیراً فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی زردپوشان پیدا نکرده‌اند حالا برای بازی در چمپیونزلیگ امیدوار شده‌اند.

 

 

دورتموند در درون دروازه مسلماً از رومن بورکی استفاده خواهد کرد. با توجه به عدم حضور لوکاس پیشک، اشرف حکیمی در دفاع راست بازی خواهد کرد. دو مدافع میانی دورتموند هم به احتمال زیاد مانوئل آکانجی و عبدو دیالو خواهند بود و دفاع چپ هم به مارسل اشملزر سپرده خواهد شد. با توجه به عدم حضور اکسل ویتسل و توماس دلینی، دو هافبک دفاعی دورتموند به احتمال زیاد یولیان ویگل و محمود دحود خواهند بود.

 

اما در خط تهاجمی دورتموند در مقابل موناکو از ترکیب چهارنفره‌ی کریستین پولیشیچ، ماریو گوتزه، رافائل گوریرو و ماکسیملین فیلیپ استفاده خواهد کرد. گوریرو به عنوان پیستون چپ و پولیشیچ به عنوان پیستون راست توسط فاور به میدان فرستاده خواهند شد. ولی مشخص نیست که لوسین فاور، گوتزه را به عنوان مهاجم دوم پشت سر فیلیپ قرار خواهد داد یا از عکس این ترکیب استفاده خواهد کرد. به هر صورت، دورتموند با تغییرات گسترده در ترکیب اصلی خود در مقابل موناکو مسلماً هوادارانش را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها