کد خبر : 1575271 | 20 آذر 1397 ساعت 11:57 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

رمز پیروزی رئال مادرید؛ گلزنی گرت بیل

رئال مادرید از زمان حضور گرت بیل در این تیم زمانی که او در میدان حضور داشته و گلزنی کرده به جز یک بازی، هرگز شکست نخورده است.

رمز پیروزی رئال مادرید؛ گلزنی گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"،  از زمان حضور گرت بیل، ستاره‌ی ولزی در برنابئو، رئال‌مادرید به جز یک بازی، زمانی که گرت بیل در زمین حضور داشته و گلزنی کرده هرگز شکست نخورده است. تنها شکست رئال با حضور گرت بیل در میدان به فصل 2014-2015 و شکست 4-2 مقابل آنوئتا برمی‌گردد.

 

 

بیل از زمان ورود به رئال در فصل 2013-2014 تا کنون 208 بازی برای رئال انجام داده و آماری خارق‌العاده ثبت کرده. بیل در زمان حضور در رئال تا کنون 68 درصد بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته، 17 درصد بازی‌هایش با نتیجه‌ی مساوی به پایان رسیده و تنها 15 درصد از بازی‌هایی که او در میدان حضور داشته با شکست رئال تمام شده است. اما از این 15 درصد تنها یک بازی بوده که بیل در آن موفق به گلزنی شده ولی رئال در آن شکست خورده است.

 

در بازی‌هایی که ستاره‌ی ولزی برای رئال گلزنی کرده، سفیدپوشان مادرید 65 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، هشت بازی را مساوی و تنها یک بازی را با شکست به پایان رسانده‌اند. به عبارت دیگر اگر گرت بیل موفق به گلزنی برای رئال شود، رئالی‌ها با احتمال 87.8 درصد در آن بازی به پیروزی می‌رسند.

 

1362523

 

اما آمار خارق‌العاده‌ی گرت بیل در رئال تنها به این خلاصه نمی‌شود. بیل تا اینجا با 95 گل یکی از بهترین گلزنان تاریخ رئال مادرید است. او در بین بازیکنان حال حاضر رئال، دومین گلزن برتر تیم است و تنها کریم بنزما با 202 گل نسبت به او آمار گلزنی بهتری دارد. البته بنزما در لیست کلی بهترین گلزنان تاریخ رئال در رتبه‌ی ششم ایستاده است.

 

اما آمار خارق‌العاده‌ی گلزنی گرت بیل در فینال‌ها داستان شگفت دیگری است. بیل در سه بازی از چهار فینال اخیر چمپیونزلیگ، فینال‌هایی که رئال در پنج سال گذشته در آنها به پیروزی رسیده گلزنی کرده است. بیل در تنها فینال جام حذفی اسپانیا که در آن بازی کرده، در سال 2014 با گلزنی مقابل بارسلونا بار دیگر ثابت کرده که در فینال‌ها یکی از گلزن‌ترین بازیکنان رئال است. گرت بیل همچنین در سال 2014 در فینال جام باشگاه‌های جهان در مقابل سن لورنزو به میدان رفته و موفق به گلزنی شده است. تنها فینال‌هایی که بیل تا کنون در آنها موفق به گلزنی نشده سوپرجام‌های اسپانیا و اروپا بوده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها