کد خبر : 1575280 | 20 آذر 1397 ساعت 12:23 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی بعد از عبور از بحران ضایعه تلخ

حالا می‌توانم به فوتبال برگردم

مربی سابق تیم ملی ایران بعد از عبور از روزهای سخت ضایعه درگذشت یکی از نزدیکانش حالا دوباره شرایط بازگشت به مستطیل سبز را پیدا کرده است.

حالا می‌توانم به فوتبال برگردم

به گزارش" ورزش سه" حسین فرکی فصل سختی را پشت سرگذاشت. او لیگ شانزدهم هدایت سایپا را به عهده داشت اما نتایجش آن طور که انتظار می رفت نبود و تیم را در رده سیزدهم به علی دایی تحویل داد و با وجود اینکه باشگاه سایپا تمایل به ادامه همکاری داشت، او نپذیرفت و اعلام کرد که قصد استراحت دارد.


او با وجود اخباری که پیرامون حضورش در فولاد خوزستان و چند تیم دیگر به گوش می رسید هیچکدام را نپذیرفت اما آنچه مهاجم سابق تیم ملی ایران را از فوتبال دورتر کرد ضایعه تلخ و غم انگیزی بود که در شهریور امسال برایش رخ داد. او متاسفانه نوه اش را از دست داد و این بیش از پیش از فوتبال دورش کرد. خود فرکی  در این رابطه می گوید:« کاملا درست است، من فصل قبل بنا به تصمیم شخصی خودم و بعد از چهل سال فعالیت نیاز داشتم که استراحت کنم. البته از فوتبال دور نبودم و اخبار و مسایل را دنبال می کردم که آن اتفاق تلخ رخ داد.»


او درباره شرایط حال حاضرش هم گفت:« الان شرایطم بهتر است و دوست دارم به فوتبال برگردم. البته اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم چون من ابتدای فصل هم پیشنهاد داشتم اما شرایطی که فکر می کردم لازم است وجود نداشت. الان هم همینطور است و برایم مهم است که چه پیشنهادی داشته باشم.»


فرکی اضافه کرد:« اتفاقاتی که در این فصل رخ داد برخلاف چیزی بود که فکرش را می کردم. راستش می خواستم استراحت کنم و با شرایط بهتری برگردم اما از نظر اعتقادی اینطوری هستم که فکر می کنم حتما حکمتی در کار بوده است چرا که معتقدم هرچه که برایم در تمام زندگی رخ داده خواست خداوند بوده و حکمتی پشت آن دارد.» او اضافه کرد:« من دوست دارم که جایی و در شرایطی کار کنم که حاشیه ای وجود نداشته باشد. دوست دارم اثرگذار باشم و آدمی نیستم که بتوانم در هر شرایطی کار کنم.»
حسین فرکی به عنوان یک بازیکن فوتبال مهاجمی مطرح در فوتبال ایران بوده است. او در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 مهاجم اصلی تیم ملی بود و سابقه بازی در تیم های پاس تهران و پرسپولیس را هم در کارنامه اش دارد. در دوران مربیگری اش ابتدا به عنوان دستیار و سپس سرمربی در پاس و بعد از آن به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ به کادرتیم ملی ایران  اضافه شد. فرکی در لیگ برتر دو مقام قهرمانی با تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در دو لیگ پیاپی سیزدهم و چهاردهم در کارنامه اش دارد. فرکی در همین ارتباط گفت:« خب این ها باعث شده که انتظارها بالا باشد. کسانی هم که پیشنهاد می دهند چنین انتظاراتی دارند و باالطبع شرایط به گونه ای است که من باید مسایل زیادی را برای انتخاب یک تیم در نظر داشته باشم.»


فرکی با تایید اینکه مسابقات در نیم فصل دوم می تواند جذاب تر از قبل هم باشد دررابطه با اتفاقاتی که درمورد داوری ها در روزهای اخیر رخ داده است گفت:« من چه با حرف چه در عمل همیشه اعتقاد داشتم که جامعه داوری زحمت کش است و داوران هم مثل همه ما سعی دارند بهترین عملکرد را داشته باشند. خب همه هم اشتباه می کنند و به نظرم کسی که با داورها روبرو باشد باید اشتباهات را هم بپذیرد. من به جامعه داوری احترام می گذارم و توصیه ام این است که باید دوطرفه به ماجرا نگاه کنیم. داورها هم باید اشتباهاتشان را کمتر کنند، تا نتیجه زحمات و هزینه تیم ها از بین نرود. »

 

دیدگاه‌ها