کد خبر : 1575519 | 21 آذر 1397 ساعت 11:05 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

نظرات متفاوت لینه کر و اوون درباره سیو الیسون

گری لینه‌کر اسطوره‌ی فوتبال انگلیس در واکنش به سیو خارق‌العاده‌ی الیسون دروازه‌بان لیورپول که پیروزی شاگردان کلوپ بر ناپولی را تضمین کرد او را به شدت تحسین کرد.

نظرات متفاوت لینه کر و اوون درباره سیو الیسون

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه‌کر با تمجید از سیو شگفت‌انگیز و خارق‌العاده‌ی الیسون دروازه‌بان برزیلی لیورپول که در وقتهای اضافه‌ی بعد از 90 دقیقه‌ی جدال لیورپول و ناپولی در آنفیلد مانع از باز شدن دروازه‌ی شاگردان کلوپ و حذف قرمزها از لیگ قهرمانان شد، در توئیتر خود به ستایش او پرداخت.

 

الیسون که در وقت اضافه‌ی بعد از زمان قانونی بازی با آرکادیوش میلیک بازیکن ناپولی تک به تک شده بود با حرکتی فوق‌العاده مانع از گلزنی او شد تا شاگردان کلوپ به مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند. لینه‌کر در توئیتر خود نوشت:" الیسون یک سیو خیلی بزرگ و فوق‌العاده انجام داد. کاری که او کرد از قهرمانان برمی‌آید".

 

1362801

 

این در حالی است که مایکل اوون اسطوره لیورپول که به عنوان کارشناس در استودیوی بی تی اسپرت حضور داشت در مورد سیو الیسون گفت:" گوش کنید، این حالا دیگر بهترین سیو دنیا که نیست. ولی خب، خیلی مهم است". اظهاراتی که تعجب و شگفتی هواداران لیورپول را برانگیخت و باعث شد بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی از اوون اسطوره بزرگ باشگاه شان به خاطر این اظهارنظرش درباره سیو الیسون که حالا دیگر فکر و ذکر لیورپولی ها را به خود مشغول کرده، انتقاد کنند.

اما در جبهه مقابل دیوید تامپسون هافبک سابق لیورپول هم در ستایش از الیسون به لینه‌کر ملحق شد و مدعی شد که الیسون با این سیو نشان داد لیورپول در پرداخت آن هزینه‌ی گزاف برای به خدمت گرفتن او حق داشته است. تامپسون در توئیتر خود نوشت:" الیسون با این حرکت نشان داد که هر چه برای لیورپول هزینه داشته حقش بوده است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها