کد خبر : 1575721 | 21 آذر 1397 ساعت 22:54 | 78.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دراماتیک و صعود العین در جام باشگاه‌های جهان

العین امارات در ضربات پنالتی موفق به پیروزی برابر ولینگتون نیوزلند شد تا به جمع هشت تیم برتر جام باشگاه‌های جهان صعود کند.

بازگشت دراماتیک و صعود العین در جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه افتتاحیه فصل ۲۰۱۸ فوتبال جام باشگاه‌های جهان تیم العین امارات، میزبان مسابقات از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم هزاء بن زاید میزبان تیم ولینگتون نیوزلند، قهرمان باشگاه‌های اقیانوسیه  بود.

 

العین در شروع بازی دو موقعیت داشت ولی این تیم ولینگتون بود که در دقیقه ۱۱ با شوت تماشایی و راه دور ماریو بارسیا به گل رسید و چهار دقیقه بعد هم با شوت بغل پای چپ آرون کلافام موفق به انجام این کار شد.

نماینده امارات که بازی بهتری ارائه داده بود، در دقیقه ۲۸ توسط کایو گلزنی کرد ولی در بازبینی ویدئوی صحنه، داور قبل از آن خطای بازیکن العین را گرفت تا این گل مردود اعلام شود.

 

1363009

 

تیم ولینگتون  در دقیقه ۴۴ روی ارسال کرنر کامرون و ضربه سر ماریو ایلیچ سومین گل را به ثمر رساند تا پیش از آغاز نیمه اول در آستانه پیروزی و صعود به مرحله بعد قرار بگیرد، اما العین امارات کمتر از یک دقیقه بعد توسط تسوکا شیوتانی ژاپنی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا با امید بیشتری به بازی ادامه دهد.

 

تونگو دومبیا، مهاجم مالیایی العین در دقیقه ۴۹ پاس کایو را تبدیل به گل کرد تا اختلاف به حداقل برسد و شانس اماراتی‌ها برای بازگشت به بازی بالا برود؛ بازیکنان العین که چیزی برای از دست دادن نداشتند با حملات همه جانبه در دقیقه ۸۵ با پاس ابراهیم دیاکی با ضربه سر و شوت ناگهانی مارکوس برگ سومین گل را مقابل تیم ولینگتون به ثمر رساندند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

1363008

 

در وقت‌های تلف شده، برخلاف ۹۰ دقیقه دو تیم در گلزنی ناموفق بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این تیم العین امارات باشد با برتری ۴ بر ۳ مقابل تیم ولینگتون نیوزلند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان شود.

 

العین امارات با پیروزی برابر تیم ولینگتون نیوزلند، سه روز دیگر در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم اسپرانس تونس، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا برود تا در صورت شکست این تیم، در دیدار نیمه نهایی مقابل ریورپلاته آرژانتین قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها