کد خبر : 1575917 | 22 آذر 1397 ساعت 19:09 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مجدد پیشکسوت استقلال از گرو و نویمایر

هادی طباطبایی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی‌وقت پیش گفتم دو بازیکن خارجی استقلال از کیفیت پایینی برخوردارند.

انتقاد مجدد پیشکسوت استقلال از گرو و نویمایر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ، هادی طباطبایی که برای تماشای دیدار استقلال - پدیده خراسان به ورزشگاه آزادی آمده بود، در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر جوان‌هایی را در ترکیب استقلال می‌بینیم در حالی که بازیکنان گرانقیمت زیادی روی نیمکت این تیم می‌نشینند، نفراتی که برای جذب آنها هزینه زیادی شده و به نظر می‌آید که  این کار به اشتباه صورت گرفته است.


وی در مورد این مسئله که شفر حتی بازیکن جوان تیمش را که کیفیت خوبی داشتند از تمرین به بهانه اینکه تعداد شاگردانش زیاد است کنار گذاشته و از آنها استفاده نمی‌کند، افزود: اینکه شفر چنین تصمیمی را می‌گیرد به خودش مربوط است. او سرمربی تیم است و این حق را دارد که بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند. من نمی‌خواهم در این مورد در کار سرمربی دخالت کنم. چنین موضوعی حتی به باشگاه هم ارتباطی ندارد.


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از کیفیت نیومایر و الحاجی گرو خاطر نشان کرد: ما بار دیگر امروز کیفیت نیومایر را دیدیم، همان اوایل گفته بودم که واقعاً نظر مثبتی در مورد بازیکن خارجی استقلال ندارم که البته به برخی از آقایان برخورد! در هر صورت اینکه از مدیران قبلی ایراد می‌گیریم این فصل هم فرقی نکرد و در انتخاب نفرات خارجی برخی از مدیران فعلی هم نقش داشتند و آن موقع در نقل‌وانتقالات باشگاه فعالیت می‌کردند. من واقعاً می‌خواهم بدانم ارزش مالی نیومایر و گرو در فوتبال اروپا چقدر است؟ چرا باید آنها در ایران این‌قدر پول بگیرند و چنین کارایی داشته باشند؟!

دیدگاه‌ها