کد خبر : 1575972 | 22 آذر 1397 ساعت 23:25 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین توقف چلسی در لیگ اروپا (عکس)

چلسی در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ اروپا، مقابل تیم مجارستانی ویدی با تساوی 2-2 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری که در هر 5 دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل لیگ اروپا به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب مقابل ویدی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند از این دیدار نیز به یک امتیاز برسند.

در این دیدار ابتدا این چلسی بود که با گل دقیقه 30 ویلیان پیش افتاد. روی یک ضربه ایستگاهی بود که ستاره برزیلی آبی ها، با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و تیم میزبان خیلی زود کار را به تساوی کشید. روی یک ضربه کرنر بود که آمپادو با ضربه سر، دروازه چلسی را باز کرد.

این نتیجه تا پایان نیمه اول پایدار بود اما در ابتدای نیمه دوم، ویدی توانست از حریف نامدارش پیش بیفتد. روی یک ارسال به محوطه جریمه چلسی، این نِگو بود که با یک شوت سرضرب دیدنی، کار را تمام کرد.

تلاش بازیکنان چلسی برای رسیدن به گل تساوی سرانجام در دقیقه 75 نتیجه داد و الیویه ژیرو بار دیگر کار را به تساوی کشاند. این بار هم روی یک ضربه آزاد بود که مهاجم فرانسوی آبی ها با ضربه ای بی نقص، توپ را از روی دیوار دفاعی عبور داد و در حالی که یکی از بازیکنان ویدی روی خط دروازه منتظر توپ بود، اما نتوانست مانع گل شدن آن شود.

در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا چلسی با 16 امتیاز از 6 بازی، به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. در دیگر دیدار این گروه هم باته با پیروزی 3-1 مقابل پائوک، 9 امتیازی شد و بالاتر از ویدی 7 امتیازی، راهی مرحله بعد شد.

 

1363322

 

1363323

 

1363321

دیدگاه‌ها