کد خبر : 1576003 | 23 آذر 1397 ساعت 09:32 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: بازی کردن لاکازت به نفع او بود

اونای امری، سرمربی آرسنال معتقد است که بازی کردن لاکازت در دیدار شب گذشته مقابل قره باغ، برای این بود که او ریتم بازی های آرسنال را پیدا کند.

امری: بازی کردن لاکازت به نفع او بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امری شب گذشته به مصاف قره باغ رفتند و موفق شدند با نتیجه 1-0 این تیم را شکست دهند. در حالی که آرسنال صعود خود به دور بعد را پیش از این بازی قطعی کرده بود، برخی بازیکنان از جمله اوزیل و لاکازت در ترکیب آرسنال قرار گرفتند و حال امری توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

 

در ابتدا باید بازیکنان ترکیبی از با تجربه ها و جوان ها را به زمین می‌فرستادیم. اگر که دو یا سه بازیکن با تجربه در زمین داشته باشید، خیلی به کمک شما می‌آید. برای مثال، سوکراتیس یکشنبه بازی کرد و می‌توانست امروز هم بازی کند. لاکازت فکر می‌کنم باید ریتم بازی را پیدا کند و بازی کردن در بازی امروز برایش بد نبود. به همین علت چنین تصمیمی گرفتیم و هر بازیکنی که امروز بازی کرد، می‌تواند یکشنبه هم بازی کند."

 

 

1363380

 

 

 

موضوع مه دیگر برای اونای امری، بازگشت لورن کوشیلنی پس از دوری طولانی مدت او از میادین به علت مصدومیت بود .سرمربی اسپانیایی گفت:" ما یک دوره مشخصی را با کوشیلنی سپری کردیم. او تمرینات را با تیم ما شروع کرد، سپس برای تیم زیر 23 سال به میدان رفت و امروز هم گام مهمی برای او و ما بود. حالا باید ببینیم فردا و روز شنبه چه حس و حالی خواهد داشت. باید ببینیم روز یکشنبه قادر به همراهی تیم ما خواهد بود یا نه. وقتی بازیکنی مثل کوشیلنی، پس از مصدومیتی طولانی بازمی‌گردد، می‌تواند شرایط متفاوتی برایش پیش بیاید. فکر می‌کنم کوشیلنی به خوبی ریکاوری کرده و مصدومیت را پشت سر گذاشته است. وقتی امروز آماده رفتن به زمین بود، تمام هواداران آرسنال خوشحال بودند، حتی بازیکنان هم خوشحال بودند.

 

1363350

 

 

امری درباره بازی مقابل قره باغ گفت:" ما به بازیکنان جوان، فرصت تمرین با تیم اصلی را دادیم، همینطور فرصت حضور در چنین بازی هایی و نکات مثبتی هم تماشا کردیم. ساکا بازی خیلی خوبی انجام داد، او شخصیت بزرگی دارد. شخصیت در فوتبال خیلی مهم است، او سعی می‌کند خطوط را بشکند."

 

مرحله بعدی برای او، بازیابی اعتماد به نفس ، پیدا کردن ریتم مناسب مثل امروز و کسب آمادگی است. باید فردا و شنبه صبر کنیم و شرایط او را بررسی کنیم."

دیدگاه‌ها