کد خبر : 1576030 | 23 آذر 1397 ساعت 11:21 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سیتی: دشان حتما با من مشکل شخصی دارد

آیمریک لاپورته مدافع فرانسوی منچسترسیتی که با وجود درخشش بسیار در فوتبال اروپا باز هم به تیم ملی فرانسه دعوت نشده می‌گوید مشکل دشان با او باید شخصی باشد.

مدافع سیتی: دشان حتما با من مشکل شخصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، دفاع وسط فرانسوی منچسترسیتی، آیمریک لاپورته اعتراف کرد از اینکه مدتها است به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود ناراحت و عصبانی است. لاپورته 24ساله در رده‌های سنی پایه سابقه‌ی عضویت در تیم‌های ملی فرانسه در رده‌های سنی مختلف را دارد ولی هنوز برای بازی در تیم ملی بزرگسالان کشورش دعوت نشده است. این در حالی است که لاپورته در کنار جان استونز، دو دفاع وسطی هستند که پپ گواردیولا از آنها حتی بیشتر از اوتامندی و کمپانی باتجربه استفاده می‌کند.

 

 

اما با وجود اینکه لاپورته در سالهای اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع وسطهای اروپا مطرح کرده ولی دیدیه دشان سرمربی فرانسه او را به تیم ملی کشورش دعوت نکرده است؛ به همین خاطر است که لاپورته اخیراً گفت احتمالاً دشان با او مشکل شخصی دارد و اگرنه چرا به تیم ملی دعوتش نمی‌کند.

 

لاپورته در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این مشکل فقط یک راه‌حل دارد. یک مربی هست که من را دعوت نمی‌کند و من چاره‌ای ندارم جز اینکه منتظر بمانم و به تلاش ادامه بدهم. راه دیگری نیست".

 

 

لاپورته در ادامه‌ی این گفتگو اضافه کرد:" بله من معتقدم که علت دعوت نشدنم به تیم ملی، ورزشی نیست. البته این را باید از شخص دیدیه دشان بپرسید. من که شخصاً هیچ مشکلی با او ندارم. اگر کسی مشکلی دارد او است؛ در غیر این صورت من با هیچکس مشکلی ندارم. من الان می‌توانستم قهرمان جام جهانی باشم. ولی خب، این تصمیم‌گیری‌ها به عهده‌ی سرمربی است. سرمربی‌ای که من را دعوت نمی‌کند. بله من معتقدم علت دعوت نشدنم مسائل شخصی است ولی باید به او احترام بگذارم".

 

دیدگاه‌ها