کد خبر : 1576157 | 23 آذر 1397 ساعت 17:22 | 353.4K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش پول چند ماهش را گرفت و رفت خوابید!

افشاگری پیروانی از شب عجیب فوتبال ایران

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی سکوتش در قبال دوران حضورش در تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش را شکست.

افشاگری پیروانی از شب عجیب فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی‌روش چندی پیش در گفتگویی مدعی شده بود افشین پیروانی که مدتی مدیر تیم ملی ایران بود، از اعتماد او سواستفاده کرده و زمانی که او برای استراحت خواب بوده، هدایتی را در اتاق بازیکنان برده تا زمینه انتقال سیدجلال حسینی و وحید امیری را شکل دهند. افشین پیروانی که طی چند وقت اخیر درگیر مسائل مربوط به پرونده‌اش در کمیته اخلاق بود، بعد از تبرئه از این موضوع در حاشیه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی به این ماجرا پرداخت.


پیروانی در بخشی از صحبت‌هایش و در واکنش به سوالی درباره این ادعای سرمربی تیم ملی گفت: برای من همیشه تیم ملی جایگاه والایی دارد.
 

 

من در این مدت سکوت کردم. سید جلال حسینی الان در پرسپولیس خیلی محبوب است و با اسم و شخصیت سید جلال بازی کردند. نباید بیاییم بازی کنیم و دروغ بگوییم و افترا بزنیم. سیدجلال هیچ وقت با هیچ کس بازی نکرد و نه با کسی قرارداد بست. من زمانی که تیم ملی بودم هیچ وقت شغلم با باشگاه تداخل پیدا نکرد. با تمام وجود در خدمت تیم ملی بودم اما نه به خاطر منافع شخصی و فقط به خاطر عرق ملی که داشتم. آمدند گفتند که پیروانی باعث شده که بازیکنان آمده اند پرسپولیس. اصلا در آن زمان چنین چیزی مطرح نبود.


وی در ادامه گفت: این آقایی که می‌بینید به علت اینکه چندین ماه حقوق خود را دریافت کرد، به اتاقش رفت و خوابید. آقای هدایتی به اردو آمدند و چندین ماه حقوق کی‌روش را پرداخت کردند. وظیفه انسانی ام اجازه نمی‌داد در آن زمان بازیکن به اتاق ببرم و قراردادش را امضا کنم. ولی این را بدانید خارج از تیم ملی هر بازیکنی که در هر سطحی باشد از من بپرسد که به چه تیمی بروم، مطمئن باشید پرسپولیس، بهترین تیم دنیا را می‌گویم!

 

1363546

 

پیروانی سخنان خود را ادامه داد و گفت: با توجه به خصوصیاتی که از ایشان می‌دانید مگر می‌شود ایشان از چیزی خبر نداشته باشند و این ادعا را داشته باشند و بعد از سه سال آن را بازگو کنند. همان موقع حقوق چندین ماهش را گرفت و راحت رفت در اتاقش و خوابید. آقای هدایتی همیشه سر شام می‌‎آمدند و این که می‌گویند من خوابیدم مثل بحث سیدجلال است که به دروغ گفتند ایشان قرارداد می‌خواسته است. عزت و اعتبار پرسپولیس به تماشاگرانش است و این را بدانید هیچ تیمی مثل پرسپولیس نیست.

 

افشین پیروانی در ادامه و در رابطه با نتایج احتمالی تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش در جام ملت ها گفت: به عنوان یک ایرانی آرزویم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد اما فوتبال است و اینطوری نیست که تیم برود آنجا به راحتی همه را ببرد. انشالله تیم نتیجه بگیرد و اگر قهرمان شود برای ایران است و کسی نمی تواند این قهرمانی را به نام خودش بنویسد.


او با اشاره به اتفاقاتی که علیه پرسپولیس این‌روزها در جریان است و حتی کی روش بعد از حرف های قلعه نویی علیه پرسپولیس عکس یادگاری اش را با او منتشر کرد گفت:« خیلی از دوستان دنبال یار جمع کردن هستند...» خبرنگاری از پیروانی پرسید منظورش دقیقا کیست که او افزود:« همه می دانند که چه کسانی هستند. الان پرسپولیس یک طرف است و همه یک طرف. اینجا یک سوال وجود دارد از شما که بحث بازی با سپاهان را  می کنید»


کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی همچنین گفت: «فکر می کنید آقای برانکو...(حرفش را عوض و اشتباهش را تصحیح کرد) فغانی...آنقدر آقای برانکو را دوست داریم که گفتم برانکو.... فکر می کنید آقای فغانی آبرو و اعتباری که در جام جهانی و المپیک را برای پرسپولیس می گذارد. همه تیم ها در لیگ هم ذینفع بودند همه ضرر هم کردند. آقای فغانی گل سرسبد فوتبال ما است.»

دیدگاه‌ها