کد خبر : 1576186 | 23 آذر 1397 ساعت 18:41 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ویژه قرمزها از برانکو در روز پایان‌محرومیت

هواداران تیم پرسپولیس امروز بارها برانکو ایوانکوویچ را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز پرسپولیس آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ هجدهم و همچنین آخرین بازی پیش از بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی را بایستی انجام می داد. برانکو که بشار رسن را در اختیار نداشت، در عوض با حمایت پرشور هواداران پرسپولیس روبرو شد که حالا بیش از هرکس دیگری در تیم، به او علاقه مند هستند.

 

آن ها در شبکه های اجتماعی هم اعلام کرده بودند که در این بازی برای حمایت از حمایت و تقدیر از برانکو و شاگردانش به ورزشگاه خواهند رفت و علی رغم این که درخواستشان برای کاهش قیمت بلیت توسط باشگاه اجابت نشد، حضور پرتعدادی در استادیوم آزادی داشتند.

قرمزها در طول مسابقه بارها برانکو ایوانکوویچ را مورد تشویق قرار دادند. پس از هر گل، ابتدا گلزن تیم مورد تشویق قرار می گرفت و سپس طی یک تشویق ایسلندی، پرسپولیسی ها نام سرمربی موفق تیمشان را فریاد می زدند.

 

برانکو که از نمایش دلپذیر شاگردانش به وجد آمده بود، هر بار به سمت هواداران دستی تکان می داد و از آن ها تشکر می کرد. اکنون به جرات می توان گفت او محبوب ترین دوره حضورش در فوتبال ایران را سپری می کند و موفقیتش با پرسپولیس، بسیار مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

 

 

عکس از: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها