کد خبر : 1576216 | 23 آذر 1397 ساعت 19:23 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

حرف و حدیث ها مهم نیست با همه می جنگیم

نوراللهی:داوری های دوسه سال گذشته را بررسی کنید

تیم‌های دیگر هجمه راه می‌اندازند اما مطمئن باشید ما برای قهرمانی می‌جنگیم چون قهرمانی امسال با ارزشتر است.

نوراللهی:داوری های دوسه سال گذشته را بررسی کنید

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی ،احمد نوراللهی در پاسخ به خبرنگاران گفت : یک بازی خوب را همه از پرسپولیس دیدند، بازی روانی داشتیم و با این برد در کورس قهرمانی ماندیم. پارس جنوبی هم تیم قدرتمندی است و خیلی از تیم‌ها را اذیت کرده بود.

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال به خاطر داوری‌ها علیه پرسپولیس مصاحبه کرده است، گفت: یکسری هجمه‌ها از سمت تیم‌های دیگر آماده است اما باید بگویم اگر تیمی در ۲-۳ سال گذشته از داوری‌ها ضرر کرده است آن تیم پرسپولیس است. همه اشتباه می‌کنند و داوران هم از این قاعده مستثنی نیستند پرسپولیس  در ۲-۳ سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده و به همین دلیل نتایجش قابل ستایش است. آیا ما فینال آسیا را هم با داوری رفتیم؟ پرسپولیس فقط با بازیکنان، هواداران و کادر فنی و مدیریتی‌اش جنگیده است. در بعضی‌ بازی‌ها ما فقط هفت بازیکن بزرگسال داشتیم اما هیچگاه بهانه نیاوردیم و فقط به خاطر همدلی نتیجه گرفته‌ایم. تیم‌های دیگر هجمه می‌اندازند اما مطمئن باشید ما برای قهرمانی می‌جنگیم چون قهرمانی امسال با ارزشتر است.

 

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گفته‌اند یک پنجره را از پرسپولیس گرفتند اما هزاران پنجره برای آنها باز کرده‌اند، گفت: پرسپولیس این روزها با امیدهایش بازی می‌کند. ما تنها ۱۵درصد از قراردادمان را تا الان گرفته‌ایم. چه پنجره‌ای برای ما باز شده است. پنجره‌ای که برای ما باز شده فقط همدلی است. مطمئن باشید نیم‌فصل دوم هم با همه تیم‌ها می‌جنگیم. هر حرف و حدیثی هم که می‌خواهد باشد.

 

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها باشد، گفت: در ۲-۳ اردوی قبلی به من اعتماد کردند. هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد ما هم قبول می‌کنیم اگر باشیم با تمام وجود می‌جنگیم و اگر هم نباشیم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود.

دیدگاه‌ها