کد خبر : 1576314 | 24 آذر 1397 ساعت 10:29 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت صاحب‌خانه‌ آلمانی از عثمان دمبله

دادگاهی در شهر دورتموند به صورت غیابی عثمان دمبله مهاجم بارسلونا را به خاطر رها کردن خانه‌ی سابقش در این شهر به پرداخت 21هزار یورو محکوم کرده است.

شکایت صاحب‌خانه‌ آلمانی از عثمان دمبله

 به گزارش "ورزش سه"، دمبله در ماه اوت 2017 دورتموند را با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو به مقصد بارسلونا ترک کرد و بعد از آن دیگر هرگز به خانه‌اش در آلمان بازنگشت. دمبله ماه گذشته به دادگاهی در شهر دورتموند فراخوانده شد چرا که صاحبخانه‌ی سابق او در این شهر از دمبله شکایت کرده و به دلیل کرایه‌های عقب‌افتاده و خسارت‌های وارد شده به ساختمان طلب غرامت کرده بود.

 

 

یکی از مسئولین دادگاه به ESPN گفت که دادگاه شهر دورتموند که آدرسی از دمبله در اختیار نداشته نامه‌ی احضاریه‌ی او را به باشگاه بارسلونا ارسال می‌کند. ولی با توجه به عدم حضور عثمان دمبله در دادگاه، حالا این دادگاه شهر دورتموند به صورت غیابی او را محاکمه کرده و حکم داده که دمبله 21 هزار یورو به صاحبخانه‌ی سابقش پرداخت کند. این حکم هم برای باشگاه بارسلونا ارسال شده است.

 

1363652

 

 

دمبله برای فرجام‌خواهی از این حکم یک ماه زمان دارد. در صورتی که دمبله تقاضای تجدیدنظر نکند و مبلغ مورد نظر را هم پرداخت نکند، شاکی می‌تواند به کمک مسئولین قضایی، حکم توقیف اموال او را بگیرد تا مبلغ مندرج در حکم دادگاه از محل فروش آنها به او پرداخت شود.

 

ماه پیش روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داده بود که دمبله خانه‌اش در شهر دورتموند را بدون اینکه قرارداد اجاره‌اش را لغو کند رها کرده و دیگر به صاحبخانه کرایه‌ای پرداخت نکرده است. بیلد همچنین گفته بود که دمبله حتی کلیدهای خانه را به صاحب‌خانه‌اش تحویل نداده بوده و صاحب‌خانه مجبور شده قفل‌های خانه‌اش را تعویض کند.

 

دیدگاه‌ها