کد خبر : 1576445 | 24 آذر 1397 ساعت 15:44 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز از هفته اول لیگ برتر بانوان

بهترین‌های لیگ برتر در اختیار بم و اصفهان

دو هفته از بازی های لیگ برتر بانوان برگزار شد و تاکنون سه تیم موفق شدند خود را به جمع مدعیان قهرمانی وارد کنند. این در حالیست که دو تیم دیگر نیز مترصد حضور در جمع بالانشین ها هستند.

بهترین‌های لیگ برتر در اختیار بم و اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته از بازی های لیگ برتر بانوان برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها به میدان رفتند. 12 تیم حاضر در بازی های لیگ برتر پس از برگزاری دو دیدار توانستند اولین تصویر از خود را ارائه دهند و البته همانطور که حدس زده می شد دو سه تیم معتبر از همین الان خود را به عنوان مدعیان اصلی معرفی کردند.


•  شهرداری بم ، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان


سه تیمی که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و با کسب حداکثر 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند. بمی ها که در دوره های پیشین نیز به عنوان مدعی قهرمانی مطرح بودند اما سپاهانی ها از فصل قبل اعلام موجودیت کردند و با استخوان بندی تیم قهرمان آینده سازان پا به میدان گذاشتند.  


•  راهیاب ملل مریوان


این تیم که در فصول قبل پسوند سنندج را یدک می کشید در بازی های این فصل عنوان مریوان را به همراه دارد. آنها در دو دیدار اخیر توانستند به یک تساوی و یک پیروزی و در نهایت 4 امتیاز دست پیدا کنند. آنها در فصل قبل توانستند به رده سوم جدول رده بندی راه پیدا کنند.


•  همیاری آذربایجان غربی، پالایش گاز ایلام و آذرخش تهران


این سه تیم نیز در دو بازی ابتدایی توانستند به یک پیروزی و یک شکست دست پیدا کردند و این هفته با سه امتیاز در رده های پنجم تا هفتم جدول رده بندی حضور پیدا کنند. هر سه تیم در بازی فصل قبل خود نیز حضور داشتند اما در نهایت موفق نشدند از نیمه جدول رده بندی بالاتر بروند.


•  شهرداری سیرجان


حضور این تیم همیشه مدعی در رده های میانی جدول در دو هفته ابتدایی کمی تعجب برانگیز به نظر می رسد اما سیرجانی ها با بدشانسی مواجه شدند و در دو بازی ابتدایی با رقبای مهمی روبرو شدند. آنها در این دیدارها برابر تیم های راه یاب ملل مریوان و ملوان بندرانزلی روبرو شدند و در نهایت توانستند 2 امتیاز به دست بیاورند و در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند.


•  ملوان بندرانزلی


شاید مهمترین نامی که در بین تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر می بینیم نام تیم ملوان بندرانزلی است. انزلی چی ها که حدود سه سال از دنیای فوتبال دور بودند مجددا جمع شدند تا بتوانند باز هم خود را به عنوان مدعی معرفی کنند. آنها از سر بدشانسی در دو بازی ابتدایی مقابل دو تیم قدرتمند یعنی سپاهان و شهرداری سیرجان قرار گرفتند و با یک تساوی در سیرجان و یک شکست در خانه به کار خود پایان دادند.


•  سپیدار قائمشهر، پارس جنوبی بوشهر، خلیج فارس شیراز


نماینده های مازندران و بوشهر و شیراز نیز سه تیم قعرنشین جدول رده بندی محسوب می شوند. تیم هایی که در دو بازی ابتدایی نتوانستند به نتیجه ای بهتر از شکست دست پیدا کنند.


•  بهترین خط حمله


دو تیم شهرداری بم و سپاهان اصفهان با به ثمر رساندن 11 و 10 گل موفق شدند خود را به عنوان هجومی ترین تیم های دو هفته اخیر معرفی کنند.


•  بهترین خط دفاع


برای رسیدن به بهترین خط دفاع هم باید به سراغ دو تیم ابتدایی جدول رده بندی رفت چرا که هردو تیم شهرداری بم و سپاهان اصفهان در دو بازی ابتدایی موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند.


•  بدترین خط حمله


سپیدار قائمشهر تنها تیمی است که در بازی های این فصل لیگ برتر هنوز موفق به گلزنی نشده است.


•  بدترین خط دفاع


خلیج فارس شیراز را می توان بدترین خط دفاع این دوره از رقابت ها تا پایان هفته دوم لیگ دانست. شیرازی ها در دو دیدار اخیر خود 12 بار دروازه خود را باز شده دیدند.

دیدگاه‌ها