کد خبر : 1576449 | 24 آذر 1397 ساعت 16:00 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

3+2 گزینه برای سرمربیگری پیکان

مسئولان باشگاه پیکان بعد از جدایی مجید جلالی هنوز سرمربی جدید این تیم را انتخاب نکرده اند.

3+2 گزینه برای سرمربیگری پیکان

به گزارش "ورزش سه"، ‌پیکانی ها بعد از جدایی جلالی به طور موقت محمدرضا طهماسبی را به عنوان مسئول فنی انتخاب کردند و با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر برای نیم فصل آنها عجله ای برای انتخاب سرمربی خود ندارند. مدیران پیکان به دنبال آن هستند تا با بررسی همه جوانب بهترین گزینه را برای هدایت تیم شان انتخاب کنند و برای این منظور گزینه‌هایی را مد نظر گرفته‌اند.


از باشگاه پیکان خبر می‌رسد در حال حاضر بررسی شرایط 5 مربی را در دستور کارشان قرار دادند که دو نفر از آنها در تیم های دیگر مشغول به کار هستند و جذب شان دشوار خواهد بود. اینطور که شواهد نشان می‌دهد حسین فرکی، فراز کمالوند،‌ مهدی تارتار ، جواد نکونام و یک مربی خارجی گزینه‌های مربیگری پیکان هستند که در این بین تارتار تحت قرارداد پارس جنوبی جم و نکونام تحت قرارداد نساجی هستند و مسئولان تیم تهرانی در صورتی که بخواهند آنها را جذب کنند باید رضایت باشگاه‌های آنها را جلب کنند که کار دشواری به نظر می‌رسد.


3 مربی دیگری که پیکانی‌ها زیر نظر گرفته‌اند فرکی، کمالوند و یک مربی خارجی هستند. حسین فرکی بعد از حدود دو سال دوری از فوتبال ایران با وجود اینکه علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال نشان نداده اما یکی از گزینه‌های خودروسازان است. همچنین فراز کمالوند سرمربی پیشین اکسین البرز که نتوانست با این تیم ادامه دهد و فعلا هدایت تیمی را برعهده ندارد، گزینه دیگر پیکانی ها است.


کمالوند در سال‌های گذشته در صنعت نفت‌ابادان و گسترش فولاد تبریز نتایج خوبی کسب کرده و به همین خاطر اگر به پیکان بیاید امیدوار است تا بتواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند. در این باره یک مربی خارجی هم مد نظر پیکانی ها است که البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره این مربی در دست نیست.


به هر حال باید منتظر ماند و دید در نهایت از بین 5 مربی که نام آنها در بالا برده شد در نهایت کدام یک به عنوان سرمربی جدید پیکان انتخاب و معرفی می‌شوند.

دیدگاه‌ها