کد خبر : 1576477 | 24 آذر 1397 ساعت 17:42 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

جانشین احتمالی اومتیتی از چلسی می آید

نشریه کاتالان، گزینه جدید باشگاه بارسلونا برای پر کردن جالی خالی مدافع میانی فرانسوی مصدوم این تیم را معرفی کرد.

جانشین احتمالی اومتیتی از چلسی می آید

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که با توجه به غیبت طولانی مدت ساموئل اومتیتی که در بدترین حالت امکان دارد تا شش ماه به طول بیانجامد، قهرمان فصل گذشته لالیگا برای جذب یک بازیکن جانشین اقدام کرده‌ است.

برنامه بارسلونا این است که در ماه ژانویه یک مدافع را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و به همین منظور به باشگاه چلسی برای جذب مدافع دانمارکی این تیم، آندریاس کریستنسن پیشنهادی رسمی ارائه کرده است، اگرچه موافقت آبی‌پوشان لندن با این پیشنهاد بسیار بعید به نظر می‌رسد.

 

 

1358941

 

 

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا چند هفته است که به دنبال بازیکنی می‌‌گردد که بتواند به خط دفاعی این تیم کمک کند و گزینه ایده‌آل او هم جذب بازیکنی جوان است که انتقال قرضی‌اش تا پایان فصل برای آبی‌و‌اناری‌ها هزینه‌ای نداشته باشد و با رقمی منطقی هم بتوان قرارداد او را در پایان فصل قطعی کرد.


گزینه اول بارسلونا کسی است که فصل گذشته در ترکیب اصلی چلسی قرار داشت، اما بعد از ورود مائوریتزیو ساری به کادر فنی آبی‌پوشان لندن، به مهره‌ای نیمکت‌نشین و مازاد تبدیل شده است. اگرچه این بازیکن 22 ساله در برنامه‌های ساری جایی ندارد، اما کوتاه بودن مدت زمان قرارداد قرضی که بارسلونا می‌خواهد، مورد پذیرش باشگاه چلسی نیست. کریستنسن اما شخصاً به این جابه‌جایی تمایل نشان داده است و باید دید که اختلافات موجود میان طرفین تا زمان آغاز بازار نقل‌وانتقالات زمستانی برطرف خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها