کد خبر : 1576634 | 25 آذر 1397 ساعت 11:33 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

لرستانی: یادمان نرفته با عباس جدیدی چه کاری کردند

«ابرام چرخی» هم با خادم رییس کشتی می‌شود!

یکی از پیشکسوتان کشتی معتقد است با وضعیت فعلی هر فردی که مورد حمایت رسول خادم باشد، رییس فدراسیون کشتی خواهد شد.

«ابرام چرخی» هم با خادم رییس کشتی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از ۲ ماه از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد و حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون با قدرت کار خود را در راس این فدراسیون در پیش گرفته است. نایب رییس فدراسیون در دوران ریاست رسول خادم سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را انتخاب کرده و به اعتقاد خیلی ها به احتمال فراوان در انتخابات پیش رو رسما به صندلی ریاست تکیه خواهد زد.


با اینکه بنی تمیم روی کار آوردن محمد بنا و غلامرضا محمدی موافقان زیادی پیدا کرده؛ اما کسانی که از دوران ریاست رسول خادم منتقد فدراسیون بودند، هنوز هم وضع را مثل گذشته می دانند.


علیرضا لرستانی، قهرمان سابق کشتی ایران و آسیا صحبت های جالبی را پیرامون وضعیت این روزهای کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" مطرح کرده است.


قهرمان المپیک نباید به فکر اماواگرها باشد


از نظر من کشتی گیری که بخواهد قهرمان جهان و المپیک شود، باید خودش برنامه ریزی و تمرین کند. یک قهرمان نباید درگیر بلاتکلیفی این روزهای کشتی شود و به فکر حاشیه ها باشد. کشتی گیری که هدفش واقعا طلای المپیک است، بدون توجه به این مسائل فقط به هدفش فکر می کند. اصلا حتی اگر فدراسیون هم نباشد و تمام دنیا علیه یک کشتی گیر باشند، کسی نمی تواند مانع او برای رسیدن به هدفش شود.


فرد مدنظر خادم رییس کشتی می‌شود


متاسفانه فدراسیون کشتی وضع درستی ندارد و فعلا هر کاری که دلشان بخواهد، انجام می دهند. نسبت به دوره ریاست خادم چیزی تغییر نکرده و فقط سرمربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی عوض شده اند. بقیه همه سرکار خود هستند و تا انتخابات هم اتفاق خاصی نمی افتد. البته در انتخابات هم قطعا فردی که مدنظر رسول خادم است، انتخاب می شود. یادمان هست یک سال قبل روسای هیات ها با ۴۰ رای خادم را رییس فدراسیون کشتی کردند.


بابت تعلیق کشتی ایران هشدار می‌دهم!


رسول خادم زیر فشار نمی توانست دوام بیاورد. او تا انتقادی می شنید، استعفا می کرد. یک بار هم بعد از المپیک محمد طلایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، در حالی که همچنان خودش پشت صحنه سرمربی بود. این بازی دادن اهالی کشتی است که خادم کنار رفته و دست نشانده او همچنان در فدراسیون حضور دارد. من با این وضع احتمال تعلیق کشتی ایران را زیاد می دانم. حس من می گوید آقایان اگر در فدراسیون نباشند، پیش خودشان می گویند بهتر است کشتی اصلا نباشد! شاید اتفاقاتی بیفتد که سال آینده کشتی ایران تعلیق شود! من برای جلوگیری از این اتفاقات هشدار می‌دهم.


ابرام چرخی هم می‌تواند رییس فدراسیون کشتی شود!


انتخابات فدراسیون کشتی اصلا آزاد نیست. البته این اتفاق در انتخابات همه فدراسیون ها رخ می دهد. اساسنامه ای نوشتند و تایید اتحادیه جهانی را هم گرفتند که به نفع خودشان است. نمی دانم این چه قانونی است که روسای هیات های استانی رییس فدراسیون را تعیین می کنند. قدرت اصلی بازهم دست رییس فدراسیون است چون روسای هیات ها در دوره ۴ ساله خودش انتخاب می شوند و به صورت غیرمستقیم فدراسیون در انتخاب آنها دخیل است. بعد همان روسای هیات ها می آیند و رییس فدراسیون را تعیین می کنند. با این وضع حتی خادم اگر «ابرام چرخی» را هم معرفی کند، او رییس فدراسیون کشتی می شود!


یادمان نرفته با عباس جدیدی چه کار کردند


سال قبل را یادمان نرفته که عباس جدیدی به چه سرنوشتی دچار شد. به شخصیت و کاراکتر جدیدی کاری ندارم؛ اما او در کشتی فرد کوچکی نیست. عباس جدیدی آنقدر هم بد نیست که در مجمع یک رای هم نیاورد. با اتفاقی که سال قبل برای جدیدی رخ داد، چه کسی جرات دارد بیاید و کاندیدا شود؟! هر قهرمان و فرد نامداری هم که جلو بیاید، با آبروی خودش بازی کرده است!

دیدگاه‌ها