کد خبر : 1576635 | 25 آذر 1397 ساعت 11:39 | 269K بازدید | 0 دیدگاه

به طارق گفتم نگذار ایرانی‌ها ما را سوژه کنند

ادعای عجیب کرار درباره کی‌روش !

بازیکن عراقی شاغل در لیگ برتر در مصاحبه ای عجیب با حمله به یک مدیربرنامه ایرانی ، ادعا کرد کارلوس کی روش در پی دعوت او به تیم ملی ایران بود.

ادعای عجیب کرار درباره کی‌روش !

به گزارش "ورزش سه"، جاسم کرار بازیکن پا به سن گذاشته صنعت نفت آبادان با تعطیلات لیگ برتر به کشورش بازگشت تا با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی پرطرفدار عراق بار دیگر صحبت های جنجالی به زبان بیاورد. این بازیکن که این روزها به خاطر عدم حضور در فهرست نهایی تیم ملی عراق برای جام ملت های آسیا 2019 نامش بر سر زبان ها افتاده است یک بار دیگر صحبت های جنجالی علیه لیگ برتر همین طور مدیربرنامه ایرانی فعال در فوتبال این کشور انجام داد که این صحبت های عجیب بازتاب گسترده ای در رسانه های عراقی داشت.

 

به طارق گفتم اجازه نده بازیکنان عراقی را سوژه کنند


اما این تنها صحبت های عجیب ستاره عراقی صنعت نفت در این برنامه تلویزیونی نبود چون کرار به ماجرای توصیه هایش به طارق همام نیز اشاره و در جملاتی عجیب گفت:«در جریان بازی با استقلال  به همام گفتم آرام تر بازی کن و بهانه دست کسی نده چون اینجا همه ایرانی ها دنبال دلیلی هستند تا ما عراقی ها را سوژه کنند. طارق هم در جواب گفت:"نوکرم ابوحیدر"». این صحبت ها در حالی مطرح می شود که طارق همام با نمایش های خود در تیم استقلال به یکی از چهره های محبوب با وجه مناسب در بین خارجی ها تبدیل شده بود و در این چند ماه نیز کمتر پیش آمد که بازیکن عراقی استقلال با حاشیه ای روبروشود.

 

از بشار رسن و طارق همام بهتر هستم


هافبک پابه سن گذاشته عراقی که در روزهای پایانی نیم فصل بازوبند کاپیتانی آبادانی ها را نیز بر بازو بست به ماجرای جدایی اش از این تیم و بازگشت به الزورا هم اشاره ای داشت و گفت:« با نفت آبادان قرارداد دارم و انتقالم به الزورا غیرممکن است چون باشگاه آبادانی این موضوع را غیرممکن می داند. من بهترین بازیکن در لیگ ایران هستم و عملکردم از بشار رسن و طارق همام بهتر بوده است. شش گل زدم و چهار پاس گل دادم و هفت بار هم در تیم منتخب هفته لیگ برتر ایران انتخاب شدم به همین خاطر جدایی از تیم فعلی سخت است چون این اجازه را به من نمی دهند».

 

پیشنهاد الزورا چگونه رقم خورد؟


ستاره عراقی وقتی با این سئوال مواجه شد که شایعه بازگشت به الزورا از کجا نشات می گیرد، افزود:« روزی در جمعی فوتبالی نشسته بودم که یک خبرنگار هم حضور داشت. وقتی از من پرسید اگر پیشنهادی برای بازگشت داشته باشی مثلا بخواهی برای الزورا بازی کنی، موافقت می کنی؟ در پاسخ به او گفتم اگر روزی این اتفاق رقم بخورد قطعا با آن موافقت خواهم کرد. مگر می شود بازیکنی بخواهد به پیشنهاد الزورا که در آسیا هم حضور دارد پاسخ منفی بدهد. این باعث افتخار من است که روزی برگردم و برای این تیم بازی کنم».
 

 

1364037

 

هیچ وقت خبر خداحافظی من را نمی شنوید


وقتی مجری برنامه تلویزیونی عراق پیرامون خداحافظی از بازی های ملی از جاسم پرسید با پاسخ عجیب این بازیکن روبرو شد.« من قصد خداحافظی ندارم. دوست ندارم کسی خداحافظی من را بشنود چون دوست ندارم زورکی خداحافظی کنم. یک روز ممکن است بیایم و بگویم دیگر بازی نمی کنم. آن روز است که همه متوجه می شوند من دیگر فوتبال بازی نمی کنم به همین خاطر تا آن روز هر وقت نیاز باشد برای تیم ملی عراق هم بازی خواهم کرد».

 

کی روش من را برای تیم ملی ایران می خواست


اما عجیب ترین بخش این گفتگو به ادعای کرار پیرامون این که پیشنهاد بازی برای تیم ملی ایران را دریافت کرد، برمی گردد. ادعایی که مثل برخی دیگر از صحبت های او صحت نداشت. کرار گفت:« در سالی که برای تراکتورسازی در لیگ برتر ایران بازی می کردم کارلوس کی روش پیغام داد برای تیم ملی ایران بازی کنم. نماینده این مربی به تبریز آمد و سراغ بازیکن شماره 13 را گرفت. یعنی من و گفت که دوست دارد برای تیم ملی ایران بازی کنم چون به عملکرد من اعتقاد داشت».

 

به خاطر تیم ملی 80 هزار دلار به استقلال جریمه دادم


هافبک جنجالی فوتبال عراق اما در یکی دیگر از ادعاهای عجیب مدعی شد باشگاه استقلال او را به خاطر تیم ملی این کشور جریمه سنگین کرده است.«وقتی تازه به استقلال پیوسته بودم به اردوی تیم ملی برای بازی با چین تایپه دعوت شدم. استقلال دوست نداشت بازی کنم چون شرایط بدنی خوبی نداشتم اما به خواست مربی تیم ملی دقایقی بازی کردم و وقتی برگشتم باشگاه تهرانی 80 هزار دلار من را جریمه کرد. چون مدعی بودند من بازیکن اصلی آنها هستم و اگر مصدومیتم تشدید می شد آنها ضربه می خوردند. بعد از این اتفاق هیچ کدام از مسئولان فدراسیون به دلجویی و دفاع از من نپرداختند».

 

1364045


اتهام سنگین به مدیربرنامه ایرانی بشار و طارق


کرار جاسم با اشاره به نفوذی که مدیربرنامه ایرانی در تصمیم گیری های اطراف اردوی تیم ملی عراق دارد، گفت:« مدیربرنامه ای ایرانی به نام بهروز دژبد که با بیشتر بازیکنان عراقی همکاری دارد همان کسی است که در ترکیب تیم ملی دخالت گسترده ای دارد و بیشتر تصمیمات با دخالت او اتخاذ می شود». اشاره دوباره کرار به نفوذ مدیربرنامه ایرانی در تیم ملی این کشور در حالی است که بهروز دژبد با هر دو ستاره عراقی استقلال و پرسپولیس قرارداد دارد و پیش از این هم یکی از خبرنگاران همین اتهام را به او وارد کرده بود که به هیچ عنوان ثابت نشد. با گذشت مدتی از این موضوع حالا کرار که به تیم ملی دعوت نشده دوباره همان اتهامات را به این مدیربرنامه ایرانی وارد کرده است.


***


جاسم کرار در حالی این گونه عملکردش در لیگ برتر ایران را رویایی توصیف کرد که با نگاهی به آمار او در نیم فصل نخست می توان گفت او با ارائه آماری نه چندان واقعی در صدد بالا بردن جایگاه خود در فوتبال ایران برای افزایش فشارها به کادر فنی تیم ملی عراق بود بلکه این شانس را پیدا کند نامش در لیست نهایی عراق برای جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

 

1364047

 

 

دیدگاه‌ها