کد خبر : 1576638 | 25 آذر 1397 ساعت 11:45 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه مندی شدید چلسی به خرید ستاره دورتموند

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی مدیران این تیم را راضی کرده تا برای خرید کریستین پولیشیچ ستاره‌ی آمریکایی دورتموند تا 60 میلیون پوند هزینه کنند.

علاقه مندی شدید چلسی به خرید ستاره دورتموند

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه‌ی انگلیسی دیلی میل اعلام کرد که چلسی قصد دارد کریستین پولیشیچ ستاره‌ی آمریکایی بوروسیا دورتموند را با پرداخت 60 میلیون پوند به استمفورد بریج منتقل کند. به گزارش این روزنامه‌ی انگلیسی، مائوریسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی علاقه‌ی شدیدی به بازی پولیشیچ دارد و مدیران چلسی را برای جذب او راضی کرده است.

 

این در حالی است که با وجود مخالفتهای ضمنی اعلام شده از سوی مدیران دورتموند، پولیشیچ هافبک 20ساله‌ی آمریکایی چندی پیش گفت که می‌خواهد تابستان آینده به چلسی منتقل شود و دیلی‌میل می‌گوید اگر اتفاق خاصی در مذاکرات دو باشگاه نیفتد، موافقت برای انتقال پولیشیچ به چلسی، تا ماه آینده به صورت رسمی از سوی دو باشگاه اعلام خواهد شد.


1364048

 

اما این اخبار باعث شده آینده‌ی کالوم هادسون- اودوی بازیکن 18ساله‌ی چلسی در هاله‌ای از ابهام فرو رود. بازیکن جوانی که بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن او است ولی تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد. کالوم هادسون یکی از ستاره‌های آینده‌دار فارغ‌التحصیل آکادمی مشهور چلسی است که با وجود تعریف و تمجیدهای بسیاری که از او می‌شد، نتوانسته در تیم اول باشگاه جایگاه ثابتی بدست بیاورد.

 

چلسی قصد دارد از پولیشیچ در سمت راست استفاده کند درحالیکه هادسون-  اودوی بیشتر در سمت چپ بازی می‌کند. هادسون- اودوی در فصل جاری تنها در سه بازی برای چلسی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته درحالیکه بعضی هم‌تیمی‌های دیگر او در تیم ملی زیر 17سال انگلیس در فصل جاری موفقیت‌های مهمی بدست آورده‌اند. جیدون سانچو ستاره‌ی 18ساله‌ی دورتموند یکی از آنها است که باعث شده پولیشیچ در دورتموند موقعیت خود به عنوان بازیکن فیکس را با تهدید روبرو ببیند و به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت شده است. به نظر می‌رسد هادسون- اودوی هم مایل است با رفتن به کشورهای خارجی، شانس خود را مثل هم‌بازی‌‌اش جیدون سانچو بیازماید.

 

 

 

دیدگاه‌ها