کد خبر : 1576760 | 25 آذر 1397 ساعت 18:51 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

اگر کمک نکنند، این تیم سقوط می‌کند؛

درویشی: باید با اختلاف 2، 3 گل سپاهان را می بردیم

مهاجم تیم استقلال خوزستان معتقد است اگر بی دقتی بازیکنان و اشتباهات تاثیرگذار داوری نبود، این تیم مقابل سپاهان به یک برتری شیرین می رسید.

درویشی: باید با اختلاف 2، 3 گل سپاهان را می بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویشی مهاجم تیم استقلال خوزستان که در دیدار مقابل سپاهان یکی از بهترین های تیمش بود، پیرامون این بازی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر خوب کار کردیم. ما باید بازی را می بردیم ولی متاسفانه یک مقدار بی دقتی باعث شد نتوانیم توپ هایمان را گل کنیم و برنده شویم.

 

وی افزود: ما می دانستیم که آنها یک تیم خیلی قوی هستند و مربی خوبی دارند. همین باعث شد انگیزه ما برای برد بیشتر شود. در هفته اخیر تمرینات خوبی داشتیم و آنالیز کرده بودیم. آمده بودیم ببریم و مربیان تیم را هجومی چیده بودند. برد می خواستیم اما خدا را شکر همین یک امتیاز را از تیم خوب سپاهان گرفتیم.

 

درویشی در مورد عملکرد خوب خودش در مقابل سپاهان گفت: از زمانی که آقا ایمان و آقای بوستانی آمدند، کارهای روحی روانی زیادی انجام داده اند و همین مسئله به من و بقیه بازیکنان تیم کمک زیادی کرده است. من هم در بازی های قبلی بد نبودم ولی با بدشانسی رو به رو می شدم. این بازی هم خدا را شکر بازی خوبی بود ولی متاسفانه توپ هایم باز گل نشد و یک تیرک هم حتی زدم.

 

مهاجم اس خوزستان درباره گل سپاهان و جنجال های ایجاد شده روی ضربه ایستگاهی اظهار داشت: من خودم چیزی نشنیدم اما وحید حمدی نژاد جلوی توپ و نزدیک داور بود. داور به او گفت که عقب برود و این یعنی که ضربه باید پس از سوت داور زده شود. ولی داور متاسفانه بازیکن ما را از جلوی توپ عقب برد و اجازه داد که ضربه آنها زده شود. من آنجا نبودم ولی حمدی نژاد گفت که داور تاکید کرده با سوت ضربه زده شود.

 

او در مورد پنالتی اعلام شده برای استقلال و صحنه دیگری که دلفی روی زمین افتاد و خطایی اعلام نشد، گفت: در صحنه اول که پنالتی برای ما اعلام شد، شاید در تصاویر تلویزیونی مشکوک به نظر بیاید ولی من نزدیک بودم و به نظرم حتما خطا انجام شد. ضمن اینکه در دقایق پایانی بازی هم صد درصد پنالتی روی دلفی باید اعلام می شد. متاسفانه خیلی بازی ها می توانستیم نتیجه بگیریم ولی به خاطر داوری موفق نشدیم. چند اشتباه تاثیر گذار داوری و بی دقتی خودمان باعث شد این بازی مقابل سپاهان که باید با اختلاف دو سه گل می بردیم، با تساوی به پایان برسد.


درویشی درباره شرایط سختی که بر استقلال خوزستان حاکم است، گفت: مشکلات زیادی در این تیم وجود دارد ولی تیم خوبی داریم. نیاز است که مسئولان حمایت کنند. اگر کمکی به تیم نشود، در نیم فصل دوم نتیجه نخواهیم گرفت. امیدوارم به این تیم که قهرمان ایران بوده، کمک کنند. سقوط کردن چنین تیمی برای استان خوزستان اصلا خوب نیست.

دیدگاه‌ها