کد خبر : 1576855 | 26 آذر 1397 ساعت 09:35 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقی‌زاده: عذرخواهی به درد هواداران نمی‌خورد

هافبک تیم تراکتورسازی معتقد است که هواداران تیم در مقطع فعلی فقط با کسب برد و حضور در رده های بالای جدول راضی می شوند و عذرخواهی بازیکنان به درد آنها نمی خورد.

نقی‌زاده: عذرخواهی به درد هواداران نمی‌خورد

به گزارش ورزش سه، علیرضا نقی زاده، هافبک چپ پایی که متولد شهر تبریز است پس از چند فصل درخشش در تیم گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) در لیگ هجدهم به عضویت تیم تراکتورسازی در آمد. نقی زاده یکی از بازیکنان فیکس تراکتورسازی در بازی های نیم فصل اول لیگ برتر بود و با عملکرد کم نوسان خود توانست خیلی زود به جایگاهی ثابت در تیم جدیدش دست پیدا کند. او در آخرین بازی تراکتورسازی در نیم فصل اول تک گل تیمش را مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند. گرچه این گل تاثیری روی نتیجه بازی نداشت اما باعث شد تا پای علیرضا به گلزنی در تراکتورسازی باز شود. نقی زاده در گفت و گو با ورزش سه در مورد شرایط خود و تیمش در نیم فصل اول صحبت کرد:

 

در قبول پیشنهاد تراکتورسازی درنگ نکردم

 

به عنوان یک بچه تبریز همواره آرزویم بازی در تیم تراکتورسازی بود. زمانی که در فوتبال پایه بودم، بازی در تیم تراکتورسازی را تجربه کرده بودم اما حضور در تیم بزرگسالان این تیم هدفی بود که به یاری خدا توانستم امسال به آن برسم. ابایی از گفتن این ندارم که بازی در تراکتور آرزوی من بود چرا که این تیم در میان مردم خطه آذربایجان بسیار محبوب است و بازی در آن یک افتخار بزرگ محسوب می شود. زمانی که با پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی مواجه شدم در قبول آن درنگ نکرده و با کمترین گفت و گو و مذاکره ای قراردادم را با این تیم امضا کردم. در گسترش فولاد سال های خوبی داشتم و به لطف این تیم توانستم به فوتبال ایران شناسانده شوم. به نظرم زمان آن رسیده بود که در یک تیم بزرگتر بازی کنم. از مجموعه گسترش فولاد که البته الان با نام ماشین سازی آن را می شناسیم هم تشکر می کنم که مرا در رسیدن به این مرحله از فوتبالم یاری کردند.

 

به یک همت بزرگ نیاز داشتیم

 

دو فصل کابوس وار برای تراکتورسازی به صورت متوالی باعث شده بود تا در این فصل کار سختی در پیش داشته باشیم. خدا را شکر پنچره نقل و انتقالات برایمان باز شده بود و توانستیم به لطف حضور آقای زنوزی در نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن خوب بگیریم. به یک همت بزرگ نیاز داشتیم تا بتوانیم بار دیگر نام تراکتورسازی را به عنوان یک تیم مدعی زنده کنیم. خدا را شکر می کنم که تا حدی در این کار موفق بودیم و توانستیم با یک رتبه مناسب دور رفت مسابقات را به پایان برسانیم. البته می دانیم که هنوز با آن تیمی که باید باشیم خیلی فاصله داریم و باید سخت تلاش کنیم. امیدوارم در نقل و انتقالات زمستانی هم باشگاه بتواند چند بازیکن با کیفیت در پست هایی که نیاز داریم جذب کند. در این صورت خواهیم توانست با قدرت بیشتری در بازی های دور برگشت حضور پیدا کنیم.

 

امسال فهمیدم فوتبال واقعی یعنی چه!

 

در لباس تیم های دیگر به مصاف تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام رفته بودم. بازی های پرتماشاگر این تیم را هم از تلویزیون و گاهی در ورزشگاه دیده بوم. همه این ها اما باعث نشده بود که طعم واقعی بازی در ورزشگاه یادگار امام با حضور 80 هزار نفر تماشاگر را بچشم. راستش را بخواهید تازه امسال با پرشورها فهمیدم فوتبال واقعی یعنی چه! در روزهایی که در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف حریفان می رویم، انرژی بچه ها چندین برابر می شود. زمانی که هوادارانمان در طول بازی با شعارهای خود ما را همراهی می کنند خستگی را احساس نمی کنیم. شاید تصور کنید که می خواهم اغراق کنم البته حق با شماست چرا که خود من هم تا قبل چشیدن طعم این جو، تصور چنین چیزی را نمی کردم!

 

عذرخواهی به درد هواداران نمی خورد

 

همان گونه که گفتم امسال هوادارانمان برای تیم سنگ تمام گذاشتند. آنها در شرایطی بسیار سخت در ورزشگاه یادگار امام حضور یافتند و تیم را تنها نگذاشتند. تعداد زیادی از هوادارانمان هم در شهرهای دیگر کنار ما بودند که نباید آنها را هم فراموش کنیم. متاسفانه در چند بازی خیلی بد بودیم. یکی از این بازی ها بازی هفته گذشته مقابل فولاد بود که رسما مقابل آن همه هواداران و میلیون ها ترک زبان شرمنده شدیم. می دانم عذرخواهی به درد هواداران نمی خورد ولی واقعا درک می کنم که آنها چقدر با شکست های تیم ناراحت می شوند. تمام سعی من و هم تیمی هایم در تراکتورسازی این است که دل هواداران را شاد کنیم. همان طور که قبلا هم آقای اسدی گفتند می خواهیم هدیه ای به هوادارانمان بدهیم که در شان و مقام واقعی آنهاست.

 

تراکتور یک مدعی واقعی است

 

من تراکتورسازی را یک تیم مدعی واقعی می دانم. ما فاصله زیادی با تیم های بالاتر از خودمان نداریم. امتیازات مفتی را در نیم فصل از دست دادیم.


اگر در از دست دادن امتیاز خسیس تر بودیم حتی می توانستیم با رتبه بهتری نیم فصل اول را به پایان برسانیم. البته همه چیز بستگی به نیم فصل دوم دارد. به امید خدا، تلاش بازیکنان و کادر فنی و البته یاری هواداران عزیزمان در دور برگشت می خواهیم کمترین امتیاز ممکن را از دست بدهیم. رویارویی با تیم هایی که در کورس قهرمانی رقیب مان به شمار می روند بسیار حساس است و ما باید حداکثر امتیازات را از این تقابل ها کسب کنیم تا بتوانیم به قهرمانی و کسب سهمیه امیدوار باشیم. بازهم تاکید می کنم که تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی را دارد و یک مدعی واقعی است.

 

کمبود بازیکن در تیم را کتمان نمی کنم

 

به عنوان یک بازیکن شاید حق صحبت در مورد مسائل فنی تیم را نداشته باشم اما کمبود بازیکن در تیم را کتمان نمی کنم. در برخی از پست ها واقعا کمبود بازیکن داریم. البته این را هم باید اضافه کنم که اتفاقاتی که در مورد استوکس و اروین رخ داد ما را در خط حمله با مشکلات عدیده ای مواجه کرد. اگر این اتفاق رخ نمی داد شاید شرایط ما بهتر از این می شد. آقای زنوزی در نیم فصل اول نشان دادند که مشکلی با هزینه کردن برای تیم ندارند و می توانند چهره های شاخصی را به تیم اضافه کنند. در نیم فصل دوم نیز شک نداشته باشید که ایشان برنامه های ویژه ای در زمینه جذب بازیکن دارند.

 

دیدگاه‌ها