کد خبر : 1577381 | 28 آذر 1397 ساعت 12:53 | 83.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهاجم نروژی به الدترافورد

رسمی: سولسشر، مربی موقت یونایتد تا پایان فصل

اوله گونار سولسشر، مهاجم سابق منچستریونایتد از سوی باشگاه به عنوان مربی موقت تا پایان فصل انتخاب شد.

رسمی: سولسشر، مربی موقت یونایتد تا پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که ضعیف ترین نتایج 28 سال اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر را در چند ماه اخیر کسب کرده بود، سرانجام روز گذشته از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. شیاطین سرخ 19 امتیاز با صدرنشین جدول فاصله دارند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. از همین رو، باشگاه تصمیم گرفت تا تغییرات اساسی در کادر فنی ایجاد کرده و عذر مورینیو را بخواهد.

 

1364940

 

 

پس از مطرح شدن نام گزینه های متعدد، باشگاه سرانجام سولسشر، مهاجم سابق خود را به عنوان مربی موقت تا پایان فصل معرفی کرد تا در تابستان، سرمربی دائمی معرفی شود. سولسشر مربی گری را در تیم رزرو یونایتد آغاز کرد و سپس به باشگاه مولده پیوست. او به همراه این تیم، دو قهرمانی در لیگ نروژ  به دست آورد و سرانجام سال 2014 ، به عنوان سرمربی کاردیف انتخاب شد. نتایج ضعیف او در کاردیف به اخراجش از این تیم منجر شد و پس از اخراج، او هدایت تیم زیر 19 ساله های کلاسننگن را برعهده گرفت.

 

پس از یک سال حضور در این تیم، سولسشر به تیم مولده بازگشت و تا به امروز هدایت این تیم را برعهده داشت. اما پیشنهاد مربی گری در یونایتد، او را بار دیگر به الدترافورد بازگرداند و حال باید دید تا پایان فصل او چه عملکردی در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها