کد خبر : 1577566 | 29 آذر 1397 ساعت 11:00 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره‌ی آرسنال: گوندوزی، جنگاور باارزش توپچی ها

رابرت پیرس اسطوره‌ی فرانسوی آرسنال معتقد است ماتئو گوندوزی ستاره‌ی جوان آرسنال در این فصل نمایش فوق‌العاده درخشانی داشته و قابل مقایسه با لوکاس توریرا است.

اسطوره‌ی آرسنال: گوندوزی، جنگاور باارزش توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی که اونای امری سرمربی آرسنال در تابستان سال جاری با خود به این تیم آورد تا اینجا برای این تیم نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. یکی از این ستاره‌های جدید آرسنال ماتئو گوندوزی اعجوبه‌ی 19ساله‌ی فرانسوی است که زمانی که به آرسنال منتقل شد کمتر کسی از هواداران توپچی‌ها او را می‌شناخت. ولی گوندوزی جوان در خط هافبک آرسنال درخشیده و تا اینجا در 21 بازی برای آرسنال به میدان رفته است.

 

رابرت پیرس اسطوره‌ی فرانسوی باشگاه آرسنال که یکی از تحسین‌کنندگان بزرگ لوکاس توریرا دیگر ستاره‌ی آرسنال است و هواداران توپچی‌ها از او به عنوان توریرا دوست یاد می‌کنند، در مصاحبه‌ی اخیر خود به تمجید از درخشش گوندوزی پرداخت و او را در اوج جوانی قابل مقایسه با توریرا دانست.

 

1365139

 

 

رابرت پیرس در این مصاحبه گفت:" گوندوزی برای هواداران آرسنال، برای روزنامه‌نگارها و برای خیلی از مردم یک سورپرایز واقعی بوده چون وقتی او با آرسنال قرارداد امضا کرد هیچکس گوندوزی را نمی‌شناخت. ولی ماتئو بازیکن بزرگی است، فوق‌العاده بااستعداد است و با اعتماد به نفسی مثال زدنی بازی می‌کند".

 

رابرت پیرس در ادامه‌ی اظهاراتش افزود:" ولی درخشش او برای من سورپرایز نبود چون ماتئو را می‌شناختم. گوندوزی ساده بازی می‌کند، دوندگی بی‌امانی دارد و مثل یک جنگجو بازی می‌کند. به نظر من ماتئو گوندوزی شباهت زیادی به لوکاس توریرا دارد. برای آرسنال داشتن بازیکنی مثل ماتئو گوندوزی بسیار مهم است. او بازیکن خیلی خوبی است و به نظر من با آرسنال موفق خواهد شد. امیدوارم این اتفاق برایش بیفتد".

 

دیدگاه‌ها