کد خبر : 1577888 | 30 آذر 1397 ساعت 18:33 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: مطمئنم مورینیو باقدرت بر می گردد

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری بازی با لستر به برکناری مورینیو از یونایتد واکنش نشان داد.

ساری: مطمئنم مورینیو باقدرت بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با ساری در فصل جاری نتایج تقریبا خوبی کسب کرده و فعلا در رده چهارم جدول جای دارد. چلسی در دو هفته اخیر دو برد شیرین برابر سیتی و برایتون کسب کرده و فردا باید به مصاف لسترسیتی برود.

 

 

1346627

 

 

ساری در نشست خبری این بازی در مورد برکناری مورینیو از منچستر گفت:« مورینیو کارنامه درخشانی دارد و به همه افتخارات ممکن رسیده است. مورینیو را به عنوان سرمربی دوست دارم.
او زمانی گفت که یونایتد بدون مورینیو نیز آینده دارد و معتقدم خودش نیز بدون منچستریونایتد، آینده فوق العاده ای خواهد داشت. دوست دارم هر چه زودتر او را دوباره روی نیمکت ببینم. شاید در انگلیس یا جایی دیگر. مطمئنم او قدرتمندانه بر می گردد.»

 

ساری در مورد پست بازی ادن هازارد در چلسی گفت:« برای دو مسابقه، هازارد در پست مهاجم بازی کرد. باید راه حلی برای موقعیت های احتمالی مختلف پیدا کنم. پس دو یا سه بازی زمان خواهد برد. برای ژیرو نیز این موضوع را توضیح دادم. خواهیم دید که چه می شود. فکر می کنم که بازی هازارد به عنوان مهاجم نیز جواب داد. در برابر منچسترسیتی و برایتون برای 60 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. سپس بازی دیگری را شاهد بودیم و کار کمی فیزیکی تر شد. هنوز نمی دانم هازارد در پست مهاجم بازی خواهد کرد یا خیر.»

 

ساری در مورد بازی با لستر گفت:«  لسترسیتی تیمی بسیار تاکتیکی است که بازیکنان سریع و خطرناکی دارد. برای رسیدن به 3 امتیاز، نیاز به عملکردی خوب داریم. »


خرید احتمالی ایگواین:« او را خیلی دوست دارم. بازیکن و انسانی فوق العاده است؛ اما نمی خواهم درباره اش حرف بزنم. ایگواین برای میلان بازی می کند.»
 

دیدگاه‌ها