کد خبر : 1577968 | 01 دی 1397 ساعت 09:32 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: با وجود سرماخوردگی بازی کردم

ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول تاکید کرد که او با وجود سرماخوردگی برای تیمش در جریان پیروزی 2-0 به میدان رفت.

فن دایک: با وجود سرماخوردگی بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"،  مدافع هلندی عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و اولین گلش در لیگ برتر را برای لیورپول به ثمر رساند تا با گل دیگری که صلاح زده بود، در نهایت آنها 2-0 پیروز شوند. با وجود فشار زیادی که روی او قرار گرفته ولی او برای تیم کلوپ به میدان رفت و خوش درخشید. حال ستاره هلندی تاکید کرد که او با بیماری پا به این بازی گذاشته است.

 

 

1362910

 

 

او گفت:" روز سختی برای من بود زیرا کمی سرما خورده بودم و 100 درصد آماده نبودم. این شب‌ها برای ما خیلی مهم هستند. ما اینجا پیروز شدیم و این یعنی گام بلند برای ما. پیروزی برایمان خیلی مهم بود. وولوز تیم خیلی خوبی است، آنها این موضوع را در تمام طول فصل نشان داده اند. ما در بعضی مواقع توپ ها را خیلی آسان از دست می‌دادیم و حریف هم خوب کار می‌کرد.

 

برای انها احترام قائل هستم ولی ما پیروز شدیم و این مهم ترین چیز است. تیم‌ها خطرناک شده اند ولی باید اینطور به این موضوع واکنش داد. لحظاتی بود که وولز هم خطرناک بود ولی ما خیلی خوب با این موضوع کنار آمدیم. تمام هم تیمی‌های من در خط دفاع بازیکنان خوبی هستند و بازی کردن کنارشان لذت بخش است. من از هم بازی بودن با آنها لذت می‌برم."

دیدگاه‌ها