کد خبر : 1577969 | 01 دی 1397 ساعت 10:09 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید نایب‌رئیسی رومینیگه در بایرن تا 2021

کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ قرارداد خود با این باشگاه برای تصدی پست نایب‌رئیسی را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

تمدید نایب‌رئیسی رومینیگه در بایرن تا 2021

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه اسطوره‌ی سابق فوتبال آلمان که قرارداد همکاری‌اش با باشگاه بایرن مونیخ به عنوان نایب‌رئیس باشگاه تا ماه دسامبر 2019 معتبر است با امضای قراردادی جدید مدت همکاری‌اش با باشگاه در این سمت را تا دسامبر 2021 تمدید کرد.

 

اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ در گفتگو با وبسایت رسمی بایرن مونیخ با اعلام این خبر گفت:" من و همکارانم در هیأت نظارت باشگاه بسیار خوشحالیم که توانستیم با کارل هاینتس رومینیگه به توافقی زودهنگام برسیم و حضورش در باشگاه را تمدید کنیم. او در 16 سال گذشته نشان داده که چه خصوصیات خارق‌العاده‌ای دارد و ما مطمئنیم که او در سالهای آینده هم بایرن را با موفقیت رهبری خواهد کرد".

 

رومینیگه هم در گفتگو با وبسایت بایرن مونیخ گفت:" می‌خواهم از هیأت نظارت باشگاه و به خصوص آقای رئیس، اولی هوینس تشکر کنم که به من اعتماد کردند. در سالهایی که از همکاری من با باشگاه به عنوان نایب‌رئیس می‌گذرد ما توانسته‌ایم بایرن مونیخ را به عنوان یکی از قدرتهای ورزشی و مالی فوتبال اروپا تثبیت کنیم. وظیفه‌ی اصلی ما در سالهای آینده اطمینان از حرکت رو به جلوی بایرن مونیخ است تا مطمئن باشیم این باشگاه همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا باقی خواهد ماند".

دیدگاه‌ها