کد خبر : 1578001 | 01 دی 1397 ساعت 10:53 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کاردیف - منچستریونایتد

اوله گونار سولسشر، امروز برای اولین بار روی نیمکت شیاطین سرخ مقابل کاردیف خواهد نشست.

پیش بازی کاردیف - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اولین گام برای سرمربی نروژی شیاطین سرخ، مقابل تیم سابقش رقم خواهد خورد. در حقیقت سولسشر مقطعی هدایت کاردیف را برعهده داشت و پس از کسب نتایج نه چندان خوب از  نیمکت این تیم اخراج شد. دست سرنوشت حالا سولسشر را در موقعیتی بسیار حساس مقابل کاردیف قرار داده است.

 

 

1364941

 

 

شیاطین سرخ با 26 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند و در 6 بازی اخیر خود، تنها 1 پیروزی به دست آورده اند که همین نتایج منجر به اخراج ژوزه مورینیو و اضافه شدن سولسشر شد. سرمربی نروژی کار سختی در تغییر فرم یونایتد خواهد داشت و باید تیم را به کلی دچار تغییر و تحول کند.

 

در آن سو کاردیف با 14 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و در 6 بازی اخیرش، یکی در میان پیروز شده و شکست خورده است. اما طبق این ترتیب، این بار نوبت پیروزی کاردیف است، هر چد که آنها در خانه کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

دو تیم در 5 سال گذشته تنها 2 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یک پیروزی برای شیاطین سرخ و یک تساوی به دست آمده است. الکسیس سانچس، مارکوس روخو و روملو لوکاکو، غایبان تیم سولسشر برای اولین بازی اش خواهند بود و حضور لوک شاو، کریس اسمالینگ و اسکات مک تامینای نامشخص است. در آن سو جز ریچاردز مصدوم است  و حضور دنی وارد، جو بنت و گرگ کانینگهام مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1365694

دیدگاه‌ها