کد خبر : 1578055 | 01 دی 1397 ساعت 14:39 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای هدایت فجرسپاسی؛

مهابادی پس از یک‌سال به شیراز بازگشت

داود مهابادی به عنوان سرمربی جدید برق جدید شیراز انتخاب شد .

مهابادی پس از یک‌سال به شیراز بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی فصل را با مربیگری شهرداری ماهشهر آغاز کرد و این تیم را پس از 15 هفته و در پایان نیم فصل با 14 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار داد، با این حال زمزمه های جدایی او ایجاد شد و در نهایت به صورت رسمی از این تیم جدا شد تا سرمربیگری فجرسپاسی شیراز را به عهده بگیرد که در این فصل تاکنون دو مربی در راس کادر مربیگری خود داشته است.


فجری ها پس 8 بازی و کسب 7 امتیاز با مجید صالح خاتمه همکاری دارد و سپس اسماعیل زارع هدایت این تیم را عهده دار شد که او هم نتوانست رضایت مدیران باشگاه را جلب کند و در پایان نیم فصل با کسب چهارده امتیاز، تیم را در رتبه دهم تحویل داد.


نکته جالب اما بازگشت مهابادی به شیراز است؛ او سال گذشته همراه با برق نوین شیراز در پایان نیم فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرد ولی در میانه راه جدا شد و هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت. او البته در این تیم موفق نبود و پس از چند بازی جای خود را به نکونام داد.


فجری ها که با افتتاح ورزشگاه پارس شیراز امید زیادی به لیگ برتری شدن دارند، حالا با داود مهابادی بار دیگر خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می کنند.


گفته می شود داود اسماعیل زارع سرمربی نیم فصل اول فجری ها و سعید غلام زاده دستیار مهابادی در برق نوین شیراز و همینطور شهرداری ماهشهر برای کمک به سرمربی جدید تیم در نظر گرفته شده اند.

دیدگاه‌ها