کد خبر : 1578103 | 01 دی 1397 ساعت 16:55 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

بلژیکی ها مدافع خود را قطعی نمی دهند

موافقت شارلوا با انتقال قرضی نورافکن!

باشگاه شارلوا بلژیک با انتقال قرضی مدافع ایرانی خود موافقت کرده است.

موافقت شارلوا با انتقال قرضی نورافکن!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن بعد از دو سال حضور ثابت در ترکیب استقلال در پایان فصل گذشته ایران را به مقصد بلژیک ترک کرد و با قراردادی به ارزش 250 هزار دلار به تیم شارلوا بلژیک پیوست.


اما شرایط برای نورافکن چندان خوب پیش نرفت و این بازیکن بیشتر بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد تا حالا هوای بازگشت به ایران دوباره به سرش بزند.


نورافکن دوست دارد دوباره به تیم سابقش برگردد تا بازی های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهد و از طرف دیگر مدیران استقلال هم موافق برگشتن او هستند چون این بازیکن هم با کیفیت است و هم سهمیه بزرگسالان این تیم را پر نمی کند.


نکته مهم اما این که امروز باشگاه شارلوا نام امید نورافکن را در لیست خروجی تیمش قرار داده است اما تنها حاضر است این بازیکن را به صورت قرضی به یک تیم دیگر منتقل کند تا او با شروع فصل جدید بتواند دوباره به این تیم برگردد.


این در حالی است که مدیران استقلال قصد دارند نورافکن را به صورت قطعی به استقلال برگردانند تا او بتواند با قرارداد بلند مدت در این تیم ماندنی شود و این موضوعی است که برای قرارداد نهایی این بازیکن مشکلاتی را ایجاد کرده است.


البته نورافکن با حضور در استقلال می تواند در بازی های مهم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد ضمن اینکه بازگشت او برای یک نیم فصل بعید است بار مالی زیادی برای باشگاه داشته باشد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا قرارداد نورافکن در روزهای آینده با استقلال نهایی می شود یا نه.

دیدگاه‌ها