کد خبر : 1578110 | 01 دی 1397 ساعت 17:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی؛ مرد اول بازی

آرسنال 3-1 برنلی؛ برد شیرین در روز بازگشت اوزیل

آرسنال که پس از چند بازی اوزیل را از ابتدا در اختیار داشت، به لطف درخشش این ستاره آلمانی موفق شد برنلی را شکست داده و پس از دو باخت متوالی، به یک برد ارزشمند دست یابد.

آرسنال 3-1 برنلی؛ برد شیرین در روز بازگشت اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، توپچی های لندن که در دو بازی اخیر خود در لیگ و جام اتحادیه شکست خورده بودند، امروز به نوعی محکوم به پیروزی برابر برنلی رده هجدهمی بودند. برنلی که فصل گذشته تیمی شگفتی ساز لقب گرفت، امسال شرایط بغرنجی را تجربه می کند.

 

 

1365810

 

 

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه  دوم روی شوت نایلز از سمت راست می توانست به گل برسد اما جو هارت موفق به مهار این توپ شد.

میهمان یک دقیقه بعد واکنش نشان داد. بارنز پاس خوبی برای وستوود مهیا کرد اما ضربه او از داخل محوطه جریمه با اختلافی اندک راهی اوت شد.

 

 

1365811

 

 

دقیقه 7 بازی ژاکا با شوتی از راهی دور شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد اما گلر برنلی درازکش توپ را در اختیار خود گرفت. کمی بعد ال ننی در شلوغی درون محوطه جریمه شانس گلزنی داشت اما مدافعان برنلی توپ را از دهانه دروازه دور کردند.

 

 

1365805

 

 

دقیقه 14 سرانجام آرسنال مزد برتری خود را گرفت. همه چیز با حرکت خوب اوزیل شروع شد. او با پاس عمقی به گوشه محوطه جریمه، کولاسیناچ را صاحب توپ کرد و این بازیکن بلافاصله توپ را به اوبامیانگ رساند تا ضربه دقیق این بازیکن به تور دروازه برسد و میزبان پیش بیفتد. مثلث دیدنی اوزیل، کولاسیناچ و اوبامیانگ، در نهایت به یک گل زیبا برای آرسنال ختم شد.

 

 

1365809

 

 

پس از این گل برنلی جلو کشید اما توپچی ها به خوبی توانستند کنترل توپ و میدان را تا انتهای نیمه در اختیار داشته باشند. در اواخر نیمه درگیری بین بارنز و سوکراتیس در نوع خود جالب توجه بود که داور با یک کارت زرد به قائله خاتمه داد.

نیمه اول با همان یک گل به سود آرسنال به اتمام رسید.

 

 

1365815

 

 

سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم، آرسنال فاصله را به دو گل افزایش داد.

 لاکازت از پشت محوطه جریمه توپ را به اوبامیانگ رساند که در سمت راست و درون محوطه جریمه بدون محافظ و تنها بود. یک کنترل خوب و شوت زیر طاقی ستاره گابنی گل دوم توپچی ها را به دنبال داشت. 

 

 

1365836

 

 

برنلی دقیقه 63 فاصله را به یک گل کاهش داد. روی اشتباه مدافعان آرسنال، لانگ درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را به بارنز رساند و شوت سرضرب او دور از دستان لنو وارد دروازه شد.

 

 

1365832

 

1365834

 

برنلی که بازی را در دست گرفته بود دقیقه 70 فرصت خوبی برای به تساوی کشیدن بازی پیدا کرد. کورک پاس خوبی از وودز دریافت کرده اما ضربه او از گوشه محوطه جریمه با اختلافی اندک راهی اوت شد.

 

 

1365813

 

 

دقیقه 87  کولاسیناچ یک سانتر تند و تیز را به درون محوطه جریمه برنلی ارسال کرد. توپ به پای مدافع برنلی برخورد کرد و از دروازه بان هم گذشت اما هیچکس از آرسنالی ها حضور نداشت تا ضربه نهایی را بزند و دروازه خالی را باز کند.

 

بازی به دقیقه 90 رسید و داور 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. ثانیه هایی بعد توپچی ها به گل سوم رسیدند.

 

 

1365833

 

1365835

 

 

این گل روی حرکت فوق العاده اوزیل به ثمر رسید. او با تکنیک و حرکات فریبنده اش مدافعان برنلی را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت ولی ضربه نرم او پس از برخورد به مدافع برنلی به ایووبی رسید تا او هم از زاویه ای تقریبا بسته توپ را به گوشه مخالف بزند و برتری آرسنال قطعی شود.

 

در نهایت این بازی با پیروزی 3-1 آرسنال به اتمام رسید و توپچی ها با چلسی در رده چهارم هم امتیاز شدند.

دیدگاه‌ها