کد خبر : 1578160 | 01 دی 1397 ساعت 20:22 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0 - 1 لسترسیتی؛ جیمیِ غول کش!

چلسی در شبی که بدشانس بود با یک گل برابر لسترسیتی شکست خورد.

چلسی 0 - 1 لسترسیتی؛ جیمیِ غول کش!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در این دیدار خانگی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما در نهایت جیمی واردی که متخصص باز کردن دروازه تیم های بزرگ است، با فرصت طلبی خود تک گل سه امتیازی لسترسیتی را به ثمر رساند.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال داوید لوییز از داخل زمین چلسی، ویلیان صاحب فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما عدم کنترل مناسب باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

در دقیقه 16 و روی ارسال پدرو، داوید لوییز با ضربه سر تا آستانه باز کردن دروازه اشمایکل هم پیش رفت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 ادن هازارد با گذر از سد مگوایر بهترین فرصت چلسی برای زدن گل اول را به دست آورد اما ضربه او به دیرک دروازه لستر برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

 

در اواخر نیمه اول لسترسیتی نیز از لاک دفاعی خارج شده و به سمت دروازه چلسی حمله ور شد که بهترین موقعیت آنها در دقیقه 42 برای اندیدی حاصل شد اما ضربه دیدنی او از پشت محوطه با مهار کپا همراه گشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1365909

 

1365910

 

اما لسترسیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 و روی پاس عمقی مدیسون و ضربه تمام کننده و محکم جیمی واردی موفق شد دروازه چلسی را باز کند.

 

لحظاتی بعد از دریافت گل و روی پاس کواچیچ، هازارد در مقابل دروازه موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او با مهار اشمایکل همراه شد.

 

در دقیقه 67 و روی ضربات آلبرایتون و واردی، لستر 2 فرصت خوب برای زدن گل دوم به دست آورد اما کپا دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 80 لستر توسط آلبرایتون تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه او با مهار فوق العاده کپا همراه بود و چلسی در بازی باقی ماند.

 

در لحظات پایانی مارکوس آلونسو در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او به دیرک برخورد کرد و وارد دروازه نشد تا در نهایت لستر با همان یک گل چلسی را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها