کد خبر : 1578197 | 01 دی 1397 ساعت 21:36 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هر بار وارد زمین ما شدند گل زدند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، معتقد است پالاس هر بار وارد زمین تیمش شد به گل رسید.

گواردیولا: هر بار وارد زمین ما شدند گل زدند

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-3 امروز منچسترسیتی برابر پالاس در خانه باعث شد فاصله آنها با لیورپول صدرنشین به 4 امتیاز برسد اما گواردیولا معتقد است هنوز بازی های زیادی مانده و هدف آنها در آینده تنها کسب پیروزی است.

 

1365958

 

گواردیولا گفت: "بازی را خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا موقعیت های زیادی خلق کردیم. در اوایل بازی یک گل فوق العاده به ثمر رساندیم اما وقتی پالاس موفق به ورود به زمین ما شد توانست دروازه ما را باز کند.

 

آن ضربه که منجر به پنالتی و گل سوم پالاس شد برای من قابل قبول نیست و ما باید تلاش کنیم چنین اتفاقاتی رخ ندهد اما فوتبال همینگونه است و حریف ما با سه ضربه به سه گل دست یافت. شرایط پیچیده است اما ما تا آخرین ثانیه مبارزه می کنیم. تازه در ماه دسامبر هستیم و ما سعی خواهیم کرد خود را بازیابی کرده و در بازی های بعدی به پیروزی دست یابیم.

 

هر دو بار اولی که پالاس از خط نیمه عبور کرد به گل رسید و اگرچه ما خوب بازی کردیم اما گل دوم حریف فوق العاده بود و می تواند نامزد گل هفته و حتی گل سال باشد. بازی های زیادی پیش روی ما وجود دارد و سیتی باید از لحاظ ذهنی و فیزیکی بهبود یابد اما امروز دیگر بیش از این نمی توانستیم کاری بکنیم."

دیدگاه‌ها