کد خبر : 1578200 | 01 دی 1397 ساعت 21:42 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو گل در 30 دقیقه؛

شروع طوفانی سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد

تیم منچستریونایتد در اولین بازی با هدایت اوله سولسشر شروع بسیار خوبی داشته و پس از گذشت 30 دقیقه دو بار دروازه کاردیف را باز کرده است.

شروع طوفانی سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج ضعیف با مورینیو در فصل جاری سرانجام مدیران یونایتد تصمیم به ایجاد تغییر در راس کادرفنی گرفتند و ستاره سابق تیم سرالکس فرگوسن را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. اوله سولسشر که روزگاری تعویض طلایی سرالکس بود، از نروژ به انگلستان آمد تا هدایت یکی از بحرانی ترین منچسترهای تاریخ را برعهده بگیرد.

 

با حضور او امید بیشتری در میان هواداران شیاطین سرخ ایجاد شد و حالا نشانه های این امید و تغییر مثبت را اکنون می توان در نخستین بازی منچستریونایتد دید.

 

1365962

 

در دقیقه 3 مارکوس راشفورد از فاصله زیاد و روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه کاردیف شوت زنی کرد که ضربه اش پس از برخورد به دیوار دفاعی تیم میزبان، در گوشه دروازه این تیم قرار گرفت. چند دقیقه بعد نوبت آندر هررا بود که یک سوپرگل بزند. این هافبک از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کرد و توپ بازهم پس از برخورد به کاردیفی ها تبدیل به گل شد.

 

همین دو گل و تغییر در شرایط بازی تیم منچستریونایتد سبب شده تا در اخرین روزهای سال 2018 هواداران منچستر بار دیگر به تیمشان امیدوار شوند. اکنون تیم سولسشر 4 برابر کاردیف توپ را در اختیار دارد و با مالکیت 80 درصد، شرایط را به نفع خود کرده است. آن ها همچنین 4 شوت به دروازه زده اند.

 

1365964

دیدگاه‌ها