کد خبر : 1578229 | 01 دی 1397 ساعت 23:21 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق‌پور: المپیکی شدن نیاز به هماهنگی امیدها دارد

مدافع تیم ملی امید ایران معتقد است باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهند تا بتوانند در مسابقات مقدماتی المپیک با شرایط بهتری حاضر شوند.

رزاق‌پور: المپیکی شدن نیاز به هماهنگی امیدها دارد

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق‌پور با بیان اینکه دو بازی خیلی خوب برابر سوریه برگزار کردیم، گفت: طبق گفته‌هایی که کادر فنی عنوان کردند، بازیکنان توانستند در دو بازی برابر سوریه که به برتری رسیدیم، انتظارات را برآورده کنند و خدا را شکر مربیان از عملکرد تیم امید رضایت داشتند.

 

او با اشاره به اینکه دو دیدار تدارکاتی مقابل سوریه کمک زیادی به روند آماده‌سازی تیم ملی امید می‌کند، اظهار کرد: رفته رفته به بازی‌های رسمی نزدیک می‌شویم و نیاز به مسابقات دوستانه بیشتری داریم تا هماهنگ‌تر شویم؛ هرچه فاصله زمانی با دیدارهای مقدماتی کمتر می‌شود، شرایط سخت‌تر خواهد شد و بازی‌های رسمی شرایط دارد که باید با آمادگی کامل وارد آن شویم.

 

مدافع- هافبک تیم ملی امید ادامه داد: تیم‌های عربی سبک بازی مشابهی دارند و دو دیدار مقابل سوریه کمک کرد تا شبیه‌سازی مسابقات مقدماتی المپیک را داشته باشیم، اما با این حال ۱۰۰ درصد نیاز به هماهنگی بیشتری داریم و این اتفاق جز با تمرین و بازی‌های دوستانه امکان‌پذیر نیست.

رزاق‌پور اضافه کرد: باید تمرین و تلاش بیشتری داشته باشیم تا به هماهنگی خوبی برسیم؛ یکی از دلایل اصلی برای موفقیت تیم هم می‌تواند همدلی بچه ها باشد تا خیلی از مسائل در اطراف تیم امید را جبران کند؛ اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و تلاش بیشتری کنیم، هماهنگ‌تر خواهیم شد و در مسابقات نهایی با آمادگی خوبی حاضر می‌شویم.

 

او درباره خطای پنالتی‌ای که برابر سوریه مرتکب شد اما با دو پاس گل آن را جبران کرد، گفت: خودم که دوباره صحنه را دیدم، متوجه شدم که خطا کردم و پنالتی بود ولی آقای کرمانشاهی می‌توانست پنالتی نگیرد؛ صحنه طوری بود که بنابر جریان بازی خطای آن چنانی اتفاق نیافتاد که بخواهد به چشم بیاید؛ به نظرم آن برخوردها در فوتبال پیش می‌آید.

 

بازیکن ملی‌پوش پیکان یادآور شد: مهم‌ترین اتفاق این بود که توانستم خودم را از نظر ذهنی به شرایط بازی بازگردانم؛ همان وظایفی که کادر فنی گفته بود، به نحو درستی انجام دادم و کمترین کاری که در قبال پیروزی تیم می‌توانستم انجام دهم، وظایفی که روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی برعهده‌ام گذاشته بودند را به درستی انجام دهم و خدا را شکر دو پاس گل دادم و  بچه‌ها از ضرباتم استفاده کردند تا به برد برسیم؛ ریکاوری ذهنی زودهنگام بود که موجب شد آرامشم را حفظ کنم و کاری که کادر فنی از من می‌خواست را انجام دهم.

دیدگاه‌ها