کد خبر : 1578238 | 01 دی 1397 ساعت 23:55 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: کیفیت بازیکنان یونایتد، باورنکردنی است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 5-1 مقابل کاردیف سیتی، بازیکنانش را به دلیل ارائه یک نمایش بی نقص، تحسین کرد.

سولسشر: کیفیت بازیکنان یونایتد، باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر روز چهارشنبه به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ، جانشین ژوزه مورینیو شد و توانست در مدت کمی، بازیکنان این تیم را برای دیدار برابر کاردیف آماده کند.

مارکوس راشفورد، آندر هررا و آنتونی مارسیال در نیمه اول برای منچستریونایتد گلزنی کردند و دو گل از جسی لینگارد در نیمه دوم، یک پیروزی پرگل را برای این تیم رقم زد. این اولین پیروزی پنج گله منچستریونایتد در لیگ برتر، بعد از جدایی سرالکس فرگوسن در سال 2013 است.

سولسشر به خبرنگاران گفت:" اگر بازیکنان خوبی داشته باشید، فوتبال بازی ساده ای است. بازیکنان ما، بازیکنان فوق العاده ای هستند و کیفیت آنها باورنکردنی است.  

 

1366045

 

من چهارشنبه شب رسیدم و تنها پنج شنبه و جمعه با بازیکنان کار کردم. وین رونی برایم پیامک فرستاد و توصیه هایی به من کرد. بنابراین باید از او تشکر کنم. او به من گفت که اجازه بدهم آنها فوتبال بازی کنند و بگذارم از بازی شان لذت ببرند و منچستریونایتد باشند."

مهاجم سابق شیاطین سرخ تایید کرد که روی الگوی بازی تیمش کار کرده و اینکه به مدافعان کناری، اشلی یانگ و لوک شاو اجازه داده که به سمت جلوی زمین نفوذ کنند.

" اگر در همه بازی ها به همین شکل عمل کنیم و از بازیکنان بخواهیم که به همین شکل ظاهر شوند، با بازی ترکیبی و بازی رو به جلو، آنگاه راضی خواهم بود. اساس کار در بازی امروز، روی خط دفاعی بود. فکر می کنم که دو مدافع میانی و مدافعان کناری امروز فوق العاده بودند."

دیدگاه‌ها