کد خبر : 1578275 | 02 دی 1397 ساعت 10:32 | 80.2K بازدید | 0 دیدگاه

شوت 0.8 ثانیه ای با سرعت 126 کیلومتر

راکت انگلیسی برج و باروی پپ را ویران کرد

به اعتقاد بسیاری از نشریات و هواداران فوتبال، آندروس تاونزند، هافبک کریستال پالاس، شب گذشته مقابل منچسترسیتی زیباترین گل فصل را به ثمر رسانده است.

راکت انگلیسی برج و باروی پپ را ویران کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز به نیم فصل لیگ برتر نرسیده ایم ولی آندروس تاونزند، ستاره کریستال پالاس، گلی استثنایی با یک ضربه والی به ثمر رساند که بسیاری معتقدند رقابت برای بهترین گل فصل را باید تعطیل کرد و این عنوان از حالا در اختیار او قرار بگیرد.

 


هافبک انگلیسی که سابقه حضور در تاتنهام را نیز در کارنامه اش دارد، از پشت محوطه جریمه، با یک ضربه والی دیدنی توپ را به گوشه راست دروازه سیتی کوبید تا تیمش در نهایت بتواند اولین شکست خانگی سیتی پس از ماه آوریل را رقم بزند. این ضربه استثنایی که از فاصله 30 متری شلیک شد، 126 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و در عرض 0.8 ثانیه پس از اینکه از پای تاونزند جدا شد، از خط دروازه سیتی عبور کرد.

 

 

1366077

 

 

تاونزند پس از به ثمر رساندن این گل گفت:" احتمالا این بهترین گلی بود که تا به حال زده ام، آن هم مقابل بهترین تیمی که تا به حال مقابلش بازی کرده ام."

 

اما این گل، واکنش های بسیاری در بین کارشناسان و هواداران در پی داشت.گری لینه کر، اسطوره فوتبال انگلیس در این رابطه نوشت:" آندروس تاونزند با زدن باورنکردنی ترین ضربه والی، تیمش را مقابل منچسترسیتی پیش انداخت. یکی از کاندیدهای بهترین گل فصل."

 

 

1366079

 

 

یان رایت، اسطوره آرسنال نوشت:" آندروس تاونزند! عجب گلی!"

 

حساب کاربری فوی اکیومولیترز نوشت:" آندروس تاونزند زیباترین گل  فصل را مقابل قهرمان به ثمر رساند. همین حالا فصل را تعطیل کنید. هیچکس نمی‌تواند این گل را شکست دهد."

 

1366080

 

 

حساب کاربری تیم اف ای نیز شوخی جالبی با تاونزند انجام داده و نوشته:" این گل دیدنی تاونزند به اندازه کاشت موهایش خوب بود."

 

یکی از هواداران پالاس نوشته:" اوه خدای من! آندروس تاونزند و زیباترین گل فصل! مثل یک موشک بود."

 

 

1366078

 

 

هوادار دیگری نیز نوشته:" مطمئنا گلی بهتر از این نخواهیم دید."

دیدگاه‌ها