کد خبر : 1578326 | 02 دی 1397 ساعت 12:19 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات در سازمان لیگ، درودگر جانشین بهاروند؟

به زودی فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران و حیدربهاروند، رئیس سازمان لیگ برتر هم از سمت خود استعفاء می دهند. چون این دو مدیر هم بازنشسته هستند و با وجود همه مقاومت هایی که داشتند چاره ای جز استعفاء از سمت خود ندارند.

تغییرات در سازمان لیگ، درودگر جانشین بهاروند؟

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر خیلی از مدیران بازنشسته فوتبالی از سمت خود استعفاء دادند. از محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال گرفته تا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس. حتی دبیر هیات فوتبال استان تهران هم از سمت خود استعفاء کرد. بعد از کناره گیری علی کفاشیان و عباس ترابیان حالا نوبت استعفای حیدربهاروند و فریدون اصفهانیان است. این دو به دلیل اینکه سمت های اجرایی دارند باید از سمت خود استعفاء بدهند.

 

در خصوص فریدون اصفهانیان گفته می شود هدایت الله ممبینی جانشین او می شود. بر اساس قوانین یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید ر ئیس کمیته داوران شود. هدایت الله ممبینی در حال حاضر عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال است. اما حیدربهاروند هم به احتمال قوی جای خود را به صادق درودگر خواهد داد. مدیری که در دوره مدیریت محمد دادکان رئیس کمیته فوتسال بوده است. صادق درودگر که البته گفته می شود یکی از گزینه های دبیر کلی هم به شمار می رود در ابتدای فصل مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شد اما خیلی زود از سمت خود استعفاء داد و هم اکنون هم رئیس کمیته بازار یابی سازمان لیگ برتر است.

 

گفتنی است عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم دیروز بعد از استعفاء از سمت خود اعلام کرد قرار است در ادامه مسیر به سازمان لیگ برتر کمک کند. قرار است او در نقش مشاور به سازمان لیگ برتر کمک کند. احتمالا در بخش بازاریابی یا روابط بین الملل. احتمالا حیدربهاروند هم بعد از استعفاء از سمت خود به عنوان مشاور به سازمان لیگ برتر کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها