کد خبر : 1578476 | 03 دی 1397 ساعت 00:57 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: رفتن به یونایتد؟ نیاز به تمرکز دارم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد علی رغم شایعاتی که در مورد رفتنش به تیم های دیگر وجود داد، نیاز دارد که روی کارش در تاتنهام تمرکز کند.

پوچتینو: رفتن به یونایتد؟ نیاز به تمرکز دارم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، شایعات زیادی در مورد احتمال حضور پوچتینو در الدترافورد در تابستان آینده منتشر شده است.

سوال های متعدد خبرنگاران در مورد این مسئله در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه پوچتینو، با واکنش شدید مدیر رسانه ای تاتنهام روبرو شد اما این باعث نشد که خبرنگاران بعد از پیروزی 6-2 امشب تاتنهام مقابل اورتون، بار دیگر در این مورد سوال نکنند.

پوچتینو در پاسخ گفت:" شایعات زیادی وجود دارد. من نمی خواهم این آدم را دوباره ناراحت کنم (با اشاره به مدیر رسانه ای تاتنهام). ما نیاز به تمرکز داریم. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بتوانیم موفق باشیم."

 

1366285

 

تاتنهام امشب موفق شد با پیروزی پرگل مقابل اورتون، بار دیگر به جمع مدعیان برگردد. اما اتفاق نگران کننده برای پوچتینو، مصدومیت دله آلی بود؛ هرچند سرمربی آرژانتینی معتقد است که مشکل ستاره تیمش جدی نیست.

" او مشکل زیادی احساس نمی کرد. شاید به خاطر بازی مقابل آرسنال خسته بود. امیدوارم مشکل جدی ای نداشته باشد. تعویض او، برای احتیاط بود."

دیدگاه‌ها