کد خبر : 1578481 | 03 دی 1397 ساعت 09:31 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

لوک شاو: یونایتد همیشه باید مثل بازی با کاردیف باشد

لوک شاو دفاع چپ منچستریونایتد بعد از پیروزی قاطع این تیم بر کاردیف گفت بازی‌ای که از یونایتد انتظار می‌رود باید به این سبک و سیاق باشد هر چند کسی نباید تلاشهای مورینیو را فراموش کند.

لوک شاو: یونایتد همیشه باید مثل بازی با کاردیف باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد که ژوزه مورینیو سرمربی سابق خود را اخراج شده می‌دید و اوله گونار سولسشر را به عنوان سرمربی موقت به خدمت گرفته بود روز شنبه به کاردیف رفت تا در اولین بازی بعد از این تغییر و تحولات در مقابل کاردیف سیتی قرار بگیرد، یونایتد با ارائه یک بازی فوق‌العاده کاردیف را 5-1 در هم کوبید.

 

لوک  شاو دفاع چپ ستاره‌ی یونایتد درباره آن بازی گفت:" ما توپ را سریعتر به گردش درآوردیم و گلهای فوق‌العاده زیادی زدیم. مهم این است که یادمان باشد از منچستریونایتد انتظار می‌رود همیشه و تحت هر  شرایطی به این شکل و به این سبک و سیاق بازی کند. اتفاقی که در دوران مورینیو بعضی وقتها نمی‌افتاد".

 

1366304

 

لوک شاو در ادامه‌ی توضیحاتش گفت:" ما در بازی‌های گذشته هم گاهی هیمنقدر شانس داشتیم که ممکن بود اگر از آنها درست استفاده می‌شد نتیجه مثل بازی با کاردیف بشود. به هر حال زدن 5 گل خیلی شیرین بود، کاری که مدتها بود نتوانسته بودیم بکنیم. امیدوارم از این به بعد بتوانیم بهتر هم بشویم".

 

 

لوک شاو در نهایت اما به هواداران یونایتد یادآوری کرد که زحمات مورینیو برای یونایتد نباید فراموش شود. شاو در این باره گفت:" ما به عنوان بازیکنان درباره‌ی تمام اتفاقاتی که افتاد احترام سرمربی سابق‌مان را حفظ کردیم. شاید بعضی‌ها فراموش کرده باشند که مورینیو برای یونایتد چه کرده. او اینجا سه جام بدست آورده و کارهای زیادی برای تیم کرده. نباید همه اینها را فراموش کرد".

 

 

دیدگاه‌ها