کد خبر : 1578578 | 03 دی 1397 ساعت 12:53 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش برایتون را ترک کرد

هیوتون: خوشحالیم علیرضا به تیم ملی پیوست

کریس هیوتون، سرمربی برایتون تایید کرد که علیرضا جهانبخش به اردوی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا اضافه خواهد شد.

هیوتون: خوشحالیم علیرضا به تیم ملی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، پس از شکست مقابل اورتون که در ماه گذشته میلادی رخ داد، سکونشین شد و در ترکیب تیمش جایی پیدا نکرد. حال هیوتون تایید کرد که ستاره ایرانی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد تا برای جام ملت‌های آسیا که به زودی در امارات متحده برگزار می‌شود، خود را آماده کند.

 

 

1345994

 

 

هیوتون در مصاحبه با آرگس گفت:" علیرضا امروز به تیم ملی ایران اضافه می‌شود و ما از این بابت خوشحالیم. با کادر پزشکی صحبت‌های طولانی و دقیقی داشتیم. او در شرایطی قرار دارد که از اضافه شدنش به تیم ملی ایران خوشحال می‌شویم. اگر شرایطش اینطور نبود، او را بیشتر نگه می‌داشتیم ولی بازی های ملی است و آنها حق دارند که او را از ما بگیرند و در اختیار داشته باشند."

 

به نظر می‌رسد که کادر پزشکی برایتون به این نتیجه رسیده که بهتر است ادامه روند درمان جهانبخش در تیم ملی ایران ادامه پیدا کند و این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی ایران درمان شود. مصدومیتی که گریبان گیر جهان بخش شده، احتمالا مانع حضور او در دو دیدار اول ایران مقابل یمن و ویتنام خواهد شد و کی روش امیدوار است که بتواند از ستاره برایتون در دیدار با عراق استفاده کند.

 

اولین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا، مقابل یمن و در تاریخ 17 دی ماه برگزار خواهد شد. دیدارهای مرحله گروهی تا اواخر دی ماه به پایان می‌رسد و فینال رقابت ها، روز 12 بهمن برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها