کد خبر : 1578741 | 04 دی 1397 ساعت 09:28 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: لحظه‌شماری برای اولین بازی‌ام در اولدترافورد

اوله گونار سولسشر سرمربی موقت منچستریونایتد می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا فردا چهارشنبه برای اولین بار در اولدترافورد به عنوان سرمربی روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند.

سولسشر: لحظه‌شماری برای اولین بازی‌ام در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر که بعد از اخراج ژوزه مورینیو تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت باشگاه منصوب شده و در اولین بازی خود به عنوان سرمربی یونایتد در کاردیف یک پیروزی قاطع 5-1 بدست آورده حالا می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است و لحظه‌شماری می‌کند تا فردا چهارشنبه برای اولین بار در خانه‌ی یونایتد، اولدترافورد، در بازی مقابل هادرزفیلد به عنوان سرمربی روی نیمکت یونایتد بنشیند.

 

هادرزفیلد رقیب یونایتد در بازی روز چهارشنبه، این روزها وضعیت بسیار بدی دارد و با کسب 10 امتیاز از 18 بازی در رتبه‌ی نوزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. به نظر می‌رسد بازی با هادرزفیلد برای سولسشر و شاگردانش فرصت ایده‌آلی است تا با کسب یک پیروزی دیگر رابطه‌ی خود با هواداران یونایتد را ترمیم کرده و این خبر را به بیرون مخابره کنند که بعد از اخراج مورینیو اوضاع در درون باشگاه بر وفق مراد است.

 

1366583

 

سولسشر درباره‌ی بازی فردای تیمش مقابل هادرزفیلد گفت:" من سعی می‌کنم احساساتم را کنترل کنم چون من برای انجام یک وظیفه به اینجا آمده‌ام و باید برای انجام این وظیفه تمرکز کامل داشته باشم ولی راستش را بخواهید کار ساده‌ای نیست و بعید می‌دانم هیچوقت هم ساده بشود. من برای بازی در اولدترافورد لحظه‌شماری می‌کنم و فکر کنم بچه‌ها هم منتظر این بازی هستند و برایش لحظه‌شماری می‌کنند".

 

سولسشر در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" کلید موفقیت ما همین است. اینکه برای بازی در زمین خودمان سر از پا نمی‌شناسیم. من قبلاً یک بار زمانی که تیم ذخیره‌های یونایتد  بازی داشت به عنوان مربی کنار دست سرمربی آن زمان تیم رنه مولنستین نشسته بودم، در بازی با کاردیف هم به عنوان سرمربی هدایت یونایتد را بر عهده داشتم ولی هیچ چیز نشستن روی نیمکت هدایت یونایتد در اولدترافورد نمی‌شود. این یک اتفاق خاص است".

 

 

دیدگاه‌ها