کد خبر : 1579137 | 05 دی 1397 ساعت 20:45 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخگویی مربی سابق به ادعای سرپرست ذوب

نمازی: مناظره بگذارید تا حقیقت و دروغ روشن شود

امید نمازی سرمربی نیم فصل اول تیم فوتبال ذوب آهن با انتشار صحبت ها و اظهارنظرهای سرپرست سبزپوشان اصفهانی در صدد پاسخگویی به حرف های او نکات جالبی را به زبان می آورد.

نمازی: مناظره بگذارید تا حقیقت و دروغ روشن شود

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن پس از جدایی سرمربی سابق و عدم نتیجه گیری این تیم با وجود مشکلات داوری در این فصل تقصیرها را برگردن نمازی انداخته و او را مقصر دانسته است که نمازی در پاسخ به صحبت های او برای روشن شدن اذهان عمومی نکته به نکته صحبت های این سرپرست را پاسخ داده است.

 

*مناظره بگذارید تا حقیقت و دروغ برای همه روشن شود
قبل از هر صحبتی می خواهم این موضوع را واضح و روشن بیان کنم که این آخرین باری خواهد بود که من درباره تیم، مجموعه ذوب آهن و اتفاقاتی که در آن رخ داده است صحبت می کنم و می خواهم توضیحاتی در خصوص مصاحبه ام در مورد تیم ملی  را داشته ام بیان کنم تا دیگر حرفی نماند و امیدوارم با این توضیحات این مساله پایان یابد. البته من آقای سرپرست و مدیرعامل را هر زمان که صلاح بدانند به یک مناظره تلویزیونی دعوت می کنم تا حقایقی را که فکر می کنند از سوی من پوشیده مانده را برای مردم اصفهان روشن کنند؛ چون آقای سرپرست در مصاحبه اش با سایت ورزش سه که به دستور رئیس شان آقای مدیرعامل انجام شده بود اعلام کردند آقای نمازی دهانش را به دروغ باز می کند و هرچه می خواهد می گوید. اولا که آقای سرپرست هر شخصی امید نمازی را می شناسد به خوبی می داند که از دهان من به جز حقیقت و دقیقا مسائلی که اتفاق افتاده صحبت دیگری خارج نمی شود. ضمنا می خواهم به ایشان یادآور شوم که آیا شما در هتل کوثر اصفهان بیرون از رستوران و در فضای باز وقتی از جلسه با آقای مدیرعامل خارج شدیم به من نگفتید که کاندیدای بسیاری لابی کردند و زنگ زدند تا هدایت ذوب آهن را برعهده بگیرند؟ جالب اینجاست که شما اسم آقای منصوریان را هم آوردید. این موضوع دقیقا سه هفته پیش از جدایی من از تیم قبل از دیدار ما با نفت آبادان رقم خورد؛ آقای سرپرست اینجا چه کسی دروغ می گوید و با کلمات بازی می کند؟

 

*مسئولیت فنی با من است اما ...
موضوع دیگر آنکه ایشان اعلام کردند من بعد از رفتنم از تیم هر روز به دنبال یک علت برای جدایی ام بوده ام و هزار و یک بهانه می تراشم؛ من قبلا هم گفته ام مسئولیت فنی تیم ذوب آهن از هفته اول تا هفته یازدهم با من بوده و مسئولیتش را هم می پذیرم اما در عین حال در این مدت اتفاقاتی نیز رخ داده است که باعث شد تیمی که به قول خود ایشان قرار بود برای قهرمانی در لیگ برتر، رقابت های جام حذفی و جام باشگاه های آسیا آماده و مهیا شود به این حال و روز بیفتد. ما برنامه های درست و بجایی پیش از فصل داشتیم و ضمنا بدنسازی خوبی هم انجام دادیم و همه چیز برای آنچه ما قصد کرده بودیم آماده شد ما حتی برخلاف صحبت این آقایان فصل را هم خوب آغاز کردیم و مقابل نساجی در قائمشهر پیروز شدیم، بعد از آن هم در بازی استقلال که همه می دانند مستحق پیروزی بودیم و همانطور که ثابت شد ذوب آهن از داوری در نیم فصل اول متضرر شده نتوانستیم نتیجه بگیریم و همین مسائل کم کم ذوب آهن را از برنامه ای که داشت دور کرد. باید به یاد این آقا بیاورم که سه بار آقای مدیر بابت چنین موضوعاتی به کمیته انضباطی به خاطر شکایت از داوری  دعوت شدند و  اکنون هم باشگاه با بیانیه هایی که هر روز صادر می کند این اعتراض و ناعدالتی را از سازمان لیگ خواستار است، چطور است که سرپرست با وجود دانستن این موضوع صحبت هایش ضد و نقیض است و خلاف خواسته های باشگاه صحبت می کند و این موضوع را برگردن بنده می اندازد اگرچه من از مسئولیتم شانه خالی نمی کنم و مسئولیتش را می پذیرم اما فراموش نکنید که فقط من در رتبه و نتیجه ای که برای ذوب آهن به دست آمده آنطور که ایشان می گویند تاثیرگذار نیستم و مطمئنا اتفاقاتی که در ادامه به آن خواهم پرداخت بی تاثیر نبوده است

 

 

*آقایان مرور کنند تا بدانند چه چیزی باعث شد ذوب آهن نتیجه نگیرد
در ادامه حرف هایم برای آنکه صحبت های سرپرست را کامل کنم به مرور اتفاقاتی که باعث شد ما از برنامه مان در نیم فصل اول دور شویم می پردازم تا همه در جریان آن قرار بگیرند، در واقع مهمترین اتفاق در ذوب آهن که هیچ وقت رخ نداد درخواست 5 بازیکن را از باشگاه در لیست درخواستی ام داشتم و روی جذب آنها به صورت کتبی اصرار کردم  که حالا نه تماما آن 5 نفر، حداقل دو مهاجم مثل علی قربانی که مطمئنا حضورش در تیم می توانست تاثیرگذار باشد را خواستار شدم اما هیچ توجه ای به این موضوع نشد. جالب اینجاست من این بازیکنان را معرفی می کردم و دائم‌ به خاطر عدم‌ وجود منابع اقتصادی برای جذب آنها جواب منفی می گرفتم، اما هر روز خود آقای مدیر فیلم بازیکنان خارجی را برای من می فرستاد تا از من تاییدیه برای جذب این بازیکنان بگیرد. از این مسئله که بگذریم، چرا نباید بازیکنانی که ما بعد از جدایی تبریزی، حسن زاده و حقدوست و مصدومیت حبیب زاده نیاز داشتیم را به تیم بیاورند؟ چرا وقتی علی قربانی حاضر به تخفیف شده بود را جذب نکردند بعد بهانه دیگری آوردند؟ چرا بازیکنانی که کتبا از تیم خواستم جذب شوند به تیم نیاوردند؟ من گفتم مسئولیت های فنی را می پذیرم اما آقایان هم مسئولیت کارهایی که انجام نشده را پذیرا باشند. مگر نه اینکه به قول کارشناسان ذوب اهن‌ همواره فوتبال خوبی را ارائه می‌کرد ولی در نتیجه گیری ضعیف بود. علت این موضوع ناتوانی های بنده بود که این آقای سرپرست به آن اشاره کرده یا عدم در دست داشتن ابزار از جمله یک‌ مهاجم گلزن؟

 

 

*آقای سرپرست تازه کار برنامه کادرفنی من را روخوانی کنید
نکته دیگر صحبت های سرپرست ضعف من درارائه برنامه تمرینی منظم بوده که باید بگویم در تمام دنیا روند کاری به این شکل است که قبل از فصل یک برنامه کلی از سوی کادرفنی به باشگاه ارائه می شود بعد طبق آن روال کاری پیش می رود. من دقیقا این کار را انجام دادم و ایمیلش هم موجود است اگر کسی تمایل به دیدن آن دارد می توانم آن را برایش ارسال کنم تا برنامه کاری من را مشاهده کند. در آن برنامه در واقع  از روز اول کاری تا پایان نیم فصل همه چیز مو به مو بیان شده است بعد هم در اختیار مدیریت و سرپرست قرار گرفته و چون آقای سرپرست تازه کار هستند این را نمی دانند یا از آن اطلاعی ندارند که در تمام دنیا طبق این روال برنامه تیم، زمان تمرینات، تعداد تمرینات، شدت تمرینات و ... همه و همه توسط سرمربی تیم مشخص، بررسی و نوشته می شود که اگر قرار باشد برنامه تغییری در آن داشته باشد فقط و فقط توسط نفر اول کادرفنی صورت می گیرد نه شخص دیگری. خیلی خوب می شود ایشان یک تجدید نظر کنند و بعد در این خصوص نظریه شان را ارائه کنند، اگر ایشان اطلاعی ندارند احتمالا به دلیل تازه کاری و ناآشنا بودنشان به این موضوع است اما به ایشان متذکر می شوم که در تمام دنیا به همین شکل کار انجام می شود.

 

*دستیارانم خائن بودند یا من بی مهر؟
صحبت جالب و تعجب آور سرپرست در رابطه با کم مهری من نسبت به دستیارانم بوده که این واقعا جای تعجب و تاسف دارد که ایشان این حرف را بزنند. آقای سرپرست یادتان می آید شب پیش از جدایی ام از ذوب آهن به همراه نفری که نیاز به ذکر نام ایشان نیست نزد من برای خداحافظی آمده بودید، در همان شب به من گفتید دستیارانم بزرگترین خیانت را در حق من کرده اند و از هر کسی که شما فکر کنید بیشترین افرادی که به شما خیانت کردند همین دستیارانتان بوده اند؟! این دقیقا صحبتی بود که ایشان در شب آخر انجام دادند. جالب اینجاست در کل زمان حضورم در اصفهان نه تنها آقای سرپرست بلکه تمام اطرافیانم چه در تیم و چه در خارج از تیم دائما این نکته را به من گوشزد می شدند که مراقب دستیارانم باشم. من بعد از این حرف و حدیث ها از باشگاه خواستار یک جلسه در این رابطه شدم تا ببینیم مشکل کجاست و می خواستم دستیارانم را با چنین افراد رو در رو کنم اما هیچ زمان این آقایان علاقمند به برطرف کردن این موضوع یا رو به رویی با این مشکل نشدند و من وقتی با دستیارانم صحبت می کردم اعلام می کردند که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و فقط همین آقایان می خواستند رابطه خوب بین ما را خراب کنند ولی حالا آنها کاسه داغ تر از آش برای دستیارانم شده اند.

 

*داستان و اتفاقات تیم ملی تازگی ندارد
چیزی که ناراحت کننده است این است که سرپرست ذوب پا را فراتر گذاشته و از حضور من در تیم ملی صحبت کرده که باید بگویم با وجود آنکه هیچ زمان قصد صحبت کردن را نداشته ام و در این موقعیت حساس فقط آرزوی موفقیت تیم ملی ایران را دارم چیزهایی که من مطرح کردم را فکر نمی کنم کسی نیست که نداند و عامه مردم کاملا در جریان آن هستند. مثلا ترک تیم ملی از سوی مهدی رحمتی یا هادی عقیلی؛ موضوعاتی است که خیلی قبل تر مطرح و روشن شده و صحبتی نبوده که بخواهد تیم ملی را دچار مشکل کند. ضمنا به نظرم به هیچ عنوان به این گفتگو و مصاحبه من ارتباطی به ایشان پیدا نمی کند  و ایشان نمی تواند برای من تعیین و تکلیف کند که چه بگویم و چه نگویم.

 

*عملکردم در ویکی پدیا هست عملکرد شما کجاست؟
این سوال بعد از این حرف ها برایم ایجاد می شود چطور می شود سرمربی که روز اول صحبت از افتخارآفرینی و حضورش در مجموعه ذوب آهن شده بود حالا اینچنین درباره اش صحبت می کنند. خیلی جای تعجب دارد که حالا بعد از آن همه تعریف این سرمربی با رزومه ای مشخص از طرف آقای سرپرست برنامه کاریش زیرسوال می رود. البته پیشنهادم به آقای سرپرست این است که بهتر است رزومه کاریم را در این 15، 20 سال یک بار در ویکی پدیا مرور کند و بعد ببیند آیا خودش در ویکی پدیا رزومه ای دارد یا می توان رزومه ای از ایشان جایی سرچ کرد که اینطور درباره من صحبت می کند؟


*حرف آخر ...
باز هم تاکید می کنم سرپرست و مدیرعامل هر زمان که علاقمند باشند حاضر به مناظره حضوری و تلویزیونی هستم تا حقایق برای مردم اصفهان روشن شود. ضمنا هیچ کدام  از این آقایان نمی توانند کتمان کنند که ذوب آهن در 11 هفته اول فوتبال خوبی ارائه داده است چون آمار این را می گوید که ذوب آهن در 11 هفته حضور بنده جز برترین های لیگ برتر بودم و این تیم به جز مشکل گلزنی و قضاوت های نادرست مشکل دیگری نداشته است. مطمئنا اگر مشکلات حل می شد تیم به آن هدفی که داشت دست پیدا می کرد اما موضوعاتی که بیان شد اجازه این کار را به ذوب آهن نداد. البته باز بنده مسئولیت فنی 11 هفته ای که در کنار تیم بودم را پذیرا هستم. اما همانطور که گفتم اگر مشکلات بالا که ذکر شد به همراه مسائلی مثل دخالت های بیجا در رختکن توسط مدیرعامل تیم را نداشتیم و بازیکنان مدنظرمان جذب می شد و اگر همت بهتری در تیم وجود می داشت می توانستیم بهترین نتایج و رتبه را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها