کد خبر : 1579178 | 05 دی 1397 ساعت 23:45 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

باخت یاران قلی‌زاده، برد هم‌تیمی‌های پورعلی

تیم‌های بلژیکی شارلروا و اوپن بدون بازیکنان ایرانی خود به مصاف حریفان‌شان رفتند.

باخت یاران قلی‌زاده، برد هم‌تیمی‌های پورعلی

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۱۷ امروز با انجام چهار مسابقه همزمان آغاز شد که در یکی از این مسابقات، تیم اوپن در غیاب مرتضی پورعلی‌گنجی، در استادیوم جان بریدل مهمان تیم رده دهمی سرکل بروژ بود.

 

یاران پورعلی‌گنجی همانند چهار هفته اخیر که یکی در میان، یک برد و یک باخت داشتند، امروز هم  این روند را ادامه دادند و موفق شدند به پیروزی یک بر صفر برابر سرکل بروژ دست پیدا کنند تا ۲۵ امتیازی شده و جایگاه این تیم در رتبه دهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک را بگیرند.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی که پس از رفع آسیب دیدگی در یک دیدار اخیر جام حذفی و سه هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته بود، در دیدار امشب اوپن برابر سرکل بروژ، به علت حضور در اردوهای ملی حضور نداشت.

در دیگر دیدار هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که نام علی قلی‌زاده و امید نورافکن را در لیست نداشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استاد دو پایس میزبان استاندارد لیژ رده چهاردهمی بود.

 

یاران قلی‌زاده و نورافکن که پس از چهار پیروزی و یک مساوی، در دیدار اخیرشان با نتیجه ۳ بر یک مقابل وارگم شکست خورده بودند، امشب هم نتوانستند برابر استاندارد لیژ موفق شوند و با یک گل باختند تا ۳۰ امتیازی بمانند و در رتبه هشتم جدول ژوپیر لیگ بایستند.

 

علی قلی‌زاده که با وجود عدم حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا همچنان در قطر حضور دارد و به دنبال رفع مصدومیت است، به همین علت در دیدار امشب شارلروا نبود.

دیدگاه‌ها