کد خبر : 1579209 | 06 دی 1397 ساعت 10:30 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی این بار واقعا می رود ! 

کار پدیده از تهدید گذشت و به پایان رسید

سرمربی موفق و جوان تیم پدیده بعد از ظهر دیروز خشمگین از اتفاقات پیش آمده برای باشگاه مشهدی به طور لفظی از هواداران تیمش خداحافظی کرد و در انتظار تعیین تکلیف از سوی مسئولان مربوطه است.

کار پدیده از تهدید گذشت و به پایان رسید

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی همراه با تراکتورسازی تبریز نتایج نه چندان مناسبی کسب کرد، هیچ کس فکر این را نمی‌کرد که این مربی جوان و با اخلاق بازگشت دوباره‌‎ای به فوتبال ایران داشته باشد. مشکلات مدیریتی در تبریز و محرومیت از نقل و انتقالات و ترکیبی ناقص باعث شد که یحیی اواسط نیم فصل دوم از جمع تبریزی‌ها جدا و راهی لیگ یک و تیم اکسین البرز بشود. اما شروع لیگ هجدهم جریان مربیگری سرمربی سابق پرسپولیس را عوض کرد.


یحیی گل‌محمدی راهی تیمی به مانند تراکتورسازی شد که ترکیبی جوان داشت و مشکلات مدیریتی باعث بروز بحران مالی در پدیده شد. اما با شروع لیگ تمامی این مشکلات در تعارض با اراده بازیکنان جوان پدیده قرار گرفت و تمامی آن‌ها بحران‌های پیش رو را یکی پس از دیگری دریبل کردند. نمایش پدیده مقابل پرسپولیس به قدری دل انگیز بود که علی‌رغم شکست برابر این تیم، هواداران مشهدی به داشتن تیمی قدرتمند امیدوار شدند. همین هم شد. آن‌ها به مدت 12 هفته همه مسابقات خود را با برد یا مساوی پشت سر گذاشتند و به صدرنشین غیرمنتظره لیگ هجدهم تبدیل شدند. 


اما در این میان مشکلات مالی کماکان ادامه داشت و در چند مقطع بازیکنان و کادرفنی پدیده به دلیل عدم پرداخت به موقع قرارداد دست به اعتصاب زدند. به خصوص در اواسط نیم فصل و بعد از برد برابر نفت مسجدسلیمان که گل محمدی از سمت خود استعفا داد و بازیکنان همه با هم از بحران‌های موجود در باشگاه صحبت کردند. همین موضوع هم باعث شد که چند باشگاه باب مذاکره با سرمربی موفق پدیده را باز کنند اما بعد از کمک شهرداری مشهد به صدرنشین لیگ، گل محمدی به تیمش بازگشت.


اختلافات موجود هم در روند رو به رشد پدیده هیچ تاثیری نگذاشت و آن‌ها در پایان نیم فصل اول با کسب 31 امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ هجدهم شناخته شدند و با امید زیاد به تعطیلات نیم فصل رفتند. امیدی از جنس حل مشکلات و موانع به منظور افتخارآفرینی برای مردم شهر مشهد. در این میان شایعات زیادی در خصوص واگذاری باشگاه پدیده به یک شرکت متخصص در خودرو شنیده شد که همگی با مخالفت شرکت پدیده (مادر) مواجه گردید. 


سرانجام همین دلایل باعث شد که  یحیی گل محمدی با مصاحبه‌ای نسبتا تند خداحافظی لفظی خود از پدیده را اعلام کند. این مربی موفق و متین که از مشکلات موجود خسته شده بود در بخشی از سخنانش گلایه زیادی به بی توجهی مسئولان شهری و استانی وارد کرد و گفت در مشهد کسی به فکر پدیده نیست. وقتی پولی نداریم تا تمرین کنیم، اردو برویم و در نقل و انتقالات شرکت کنیم ترجیح می‌دهم تا بروم و منتظر مشخص شدن این بلاتکلیفی باشم.


وی در بخش دیگری از پیشنهادات برخی تیم‌های لیگ برتری به او در نیم فصل اول مسابقات پرده برداشت. به نظر می‌رسد همین حالا هم اگر گل محمدی از پدیده خداحافظی کند بسیاری از تیم‌ها به دنبال استخدام او باشند و حرف او چراغ سبزی برای باشگاه‌های دیگر خواهد بود. هر چه است حال پدیده به عنوان یکی از تیم‌های صدرنشین خوب نیست و مسئولان ذی ربط باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند و در جهت حفظ تیم دوست داشتنی ساخته شده توسط یحیی گل محمدی تلاش کنند. تیمی که فوتبال بسیار خوبی ارائه می‌دهد و حیف است به این زودی‌ها شرایط رو به زوالی تجربه کند.

دیدگاه‌ها