کد خبر : 1579554 | 08 دی 1397 ساعت 00:46 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اوبامیانگ می‌تواند خیلی ما را اذیت کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به بازیکنانش هشدار داد که باید در دیدار فردا مقابل آرسنال، مراقب کیفیت بالای پی‌یر امریک اوبامیانگ باشند.

کلوپ: اوبامیانگ می‌تواند خیلی ما را اذیت کند

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ که در دورتموند زیر نظر کلوپ کار کرد، در حال حاضر با 13 گل، در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در امیریتس، با تساوی 1-1 به پایان رسید و در آن دیدار الکساندر لاکازت تک گل توپچی ها را به ثمر رساند.

کلوپ که معتقد است آرسنالی ها خط حمله بسیار خطرناکی دارند، در مورد کیفیت اوبامیانگ گفت:" او می تواند خیلی به ما ضربه بزند. او بازیکن و انسان فوق العاده ای است؛ واقعا آدم جالب و جذابی است.

او ذهنیت یک گلزن فوق العاده را دارد و همیشه مقابل دروازه خونسرد است. ترکیب سرعت و تمام کنندگی او واقعا کمیاب است و او را به بازیکنی استثنایی تبدیل می کند.

او چه در فضاهای بزرگ و چه در فضاهای کوچک، یک تهدید است و ضربات سر خوبی هم دارد. این پکیج خوبی در اختیار آرسنال قرار می دهد و در کنار لاکازت، واقعا مهار کردن آنها دشوار است.  

 

 

1365849

 

آنها در کنار هم، همه ویژگی هایی که از دو مهاجم تان انتظار دارید، دارند. خیلی ترکیب خوبی هستند."

لیورپول در حال حاضر با 6 امتیاز برتری نسبت به تاتنهام، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و کلوپ معتقد است که تیمش بعد از تساوی مقابل شاگردان اونای امری در دیدار رفت، پیشرفت زیادی داشت.

" ما نیاز داریم که بهتر از بازی رفت کار کنیم. از نظر دفاعی، ما به اندازه ای که می توانیم یا بعد از آن دیدار نشان دادیم، خوب نبودیم. ما دیدار رفت را آنالیز کردیم و این آنالیز، اطلاعات زیادی به ما داد. با این وجود، بازی دشواری خواهد بود.

امری خیلی دوست دارد که سیستم تیمش را تغییر بدهد، حتی در یک بازی، دو-سه بار این کار را می کند. این خیلی جالب خواهد بود."

دیدگاه‌ها