کد خبر : 1580034 | 09 دی 1397 ساعت 18:10 | 63.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک سال بود می خواستند گرو و نویمایر را بیاورند؛

افتخاری: الان وقت آذری است نه جپاروف !

رضا افتخاری، مدیرعامل سابق آبی پوشان می گوید که طی مدت زمان حضور در استقلال، به جز جباری، با هیچ بازیکن مصدوم دیگری قرارداد امضاء نکرده است.

افتخاری: الان وقت آذری است نه جپاروف !

به گزارش "ورزش سه"، رضا افتخاری، مدیرعامل سابق استقلال یکی از افرادی بود که به دعوت سازمان خصوصی سازی، در جلسه این سازمان برای بررسی واگذاری دو باشگاه بزرگ پایتخت شرکت کرد. افتخاری در پایان این جلسه توسط خبرنگاران احاطه شد و از او سوالاتی در مورد آینده استقلال، زمان حضورش در استقلال و ابهاماتی که در خصوص عقد قرارداد با جپاروف و همینطور عقد قرارداد با بازیکنان مصدوم به وجود آمده است، پرسیده شد که پاسخ های او را در ادامه می خوانید.

 

پیش بینی از آینده استقلال؟


باید در هر حال، سرمریی برای موفقیت تیم وقت بیشتری بگذارد. بازیکنان خوبی جذب استقلال شده اند و اکثر آنها ملی هستند. حتی جوان ها هم آینده دار هستند و باید به آنها میدان داده شود. من به آینده شفر با استقلال خوش بین هستم و امیدوارم استقلال روزهای خوبی در پیش داشته باشد.


عقد قرارداد با گرو و نویمایر؟


زمانی که به ترکیه رفتم، گرو و نویمایر را همان دلال معروف آورده بود و من گفتم به هیچ وجه آنها را نمی خواهم و جواب رد دادم. بعد هم به آقای فتحی توصیه کردم که با این دو بازیکن قرارداد نبندید؛ ولی فشار هوادار باعث شد تا با آنها قرارداد بسته شود؛ ولی من پیش بینی می کردم که این ها بازیکنان خوبی از کار درنیایند؛ چون شناخت داشتم. یک سال بود می خواستند این دو بازیکن را بیاورند.

 

بازیکنان جدید خارجی؟ از خطیر بپرسید


این سوال شما را باید آقای خطیر جواب دهد. از بازیکنان خارجی که قرار است به تیم اضافه شوند، اصلا اطلاع ندارم. اما در مورد بازیکنانی که از استقلال رفتند باید بگویم که دست خودشان نبود و دلال ها آنها را بردند و در مورد جپاروف هم همین بود. وقتی بازیکنی با مدیر برنامه اش می رود و قرارداد می بندد، نمی شود کاری کرد. من هم زمانی که می خواستم مذاکره کنم، دلال می آمد و می گفت با این مبلغ و در این مدت، قرارداد می بندیم و ما ساعت ها بحث می کردیم و کلنجار می رفتیم. بعدها گفتند ما بازیکن مصدوم آوردیم؛ ولی اصلا اینگونه نبوده است. جباری وقتی آمد، مصدوم بود؛ ولی من با آقاخان و تیموری که مصدوم بودند، قراردادی امضا نکردم.

 

بازگشت دوباره جپاروف؟


من به عنوان کسی که سال ها در فوتبال بوده ام، می گویم الان وقت جپاروف نیست. الان وقت آذری است. باید هوادار تحمل کند و من قول می دهم که اگر به آذری میدان داده شود، یکی مثل جپاروف می‌شود.

دیدگاه‌ها